vineri, 10 februarie 2012

Scriu rar

Scriu rar in ultimul timp...defapt nu scriu deloc. Nu e vorba ca nu am inspiratie sau am mai putine momente fericite/ triste, pur si simplu scriu mai rar. Aceasta ocupatie nu mi se pare atat de atractiva, cel putin acum... Candva am zis ca va veni momentul cand ma voi separa de blogosfera. Cred ca se apropie. E un fel de criza ca in viata. Poate acum o conpensez cu alte activitati si emotii.

Nu e un post de ramas bun, fiindca nu plec nicaieri. Eu sunt aici numai ca scriu mai rar... Va veni momentul cand voi scrie iar de prostiile, momentele frumoase, oamenii care ma inconjoara.

Scriu rar... Timpul il impart cu alte ocupatii si oameni. Vreau sa scriu mai des si o voi face. E frumos cand memoria asta uituca a mea pierde din amintiri, da bucatica asta virtuala le pastreaza. Nu promit nimic nimanui pentru ca ce fac o fac pentru mine (dar nu ma intristez cand altii citesc ce fac eu pentru mine :P ), dar voi scriu mai des...

10 comentarii:

  1. Este bine ca mai scrii!:D asa rar cum este nu e nicio problema>:D<

    te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you express your love, you're a very sweet girl, always continue so!

    Hello dear

    RăspundețiȘtergere
  3. hey...cum sa te gindesti la asa ceva???...cum blogosfera fara ella???

    RăspundețiȘtergere
  4. pacat ca nu scrii mai des, ai lucruri frumoase de zis/scris...

    RăspundețiȘtergere
  5. Miha (Ella),

    stau si ma gandesc cata energie si inspiratie aveam anul trecut cand ne vizitam blogurile. Este normal sa ne retragem, temporar sau definitiv. Nu iti face probleme, des sau rar, tu scrii superb, scrii despre lucruri minunate si in acelasi timp atat de normale, omenesti. Cand vei mai scrie eu voi fi aici. Daca nu o vei mao face, eu tot aici voi veni din cand in cand.

    Un hug cu drag si cu intelegere:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ C.L.M: :) multumesc...deja rar-ul asta devine asa ca exersare sa nu uit cei asta blogosfera...mi-ar placea mai mult, dar nu acum. Pup draga

    @Ivo Serentha: Thank you a lot to be here my dear

    @shockchat: )) ei cate lucruri sunt fara mine :D

    @Un suflet inocent: multumesc pentru apreciere

    @Coloured Bubbles: cred ca esti pintre putinele care inteleg starea asta... Un sincer si mare multumesc pentru cuvintele pline de sens... O imbratisare calda de printre troiene ))

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu scriu rar, dar, ce e mai important, e că, într-un fel sau altul aducem totuşi un plus de valoare personalităţii noastre prin alte metode!
    Şi când vei simţi greutatea împovărării cu prea multe idei şi reflecţii, te vei aşeza frunuşel la computer, şi iar îţi vei aşterne emoţiile!
    Nu dispera! E ceva normal! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. da,ceva normal..ceva normal este si sa ne propunem ceva,nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna.Nu-i nici o problema ca scrii rar,important este sa fi originala si sa nu plictisesti oamenii.Chiar e foarte ok.Sper sa revi si sa mai postezi,cel putin saptamanal..Nu te costa mult.

    RăspundețiȘtergere