duminică, 15 mai 2011

the winner

      Hey Hey gata am terminat cu toate...In sfarsit viata mea va avea un fagas normal pentru ca saptamana aceasta a fost categoric "nebuna"...Nu am dormit mai mult de 4 ore pe noapte,de net nici nu mai vorbim.Am teze,sincer m-am pregatit de ele pentru ca nu pot spune ca nu-mi pasa de rezultat luind in consideratie ca semnifica jumate din nota mea anuala...dar aceasta a fost floricele:azi am avut de prezentat lucrarea de cercetarea la conferinta "Munca,Talent,Cutezanta"...mi-am luat o tema la chimie (eu "prietenesc" cu ea big grin), aproape un an si sincer aveam momente cand ma gandeam gata-gata,dar finalul a meritat.Saptamana asta am umblat nebuna facind power-pointuri si repetitii si scheme.Azi am prezentat si...first place ...Sunt fericita,nu pentru ca voi premi diploma rolling on the floor dar pentru faptul ca munca mea are un rezulatat satisfacator....
     Maine am ultima teza la geo,dar daca sincer de ea chiar mii paralel (am motivele mele :)) )..
     Ma uit ca vremea afara e fantastica...e timpul de distractie! Chiar e timpul...dupa atata "zbuciumiala" pfff sper sa reusesc sa recuperez macar o parte din saptamana care a trecut...

                                                                                                                        Cele bune dragilor!

6 comentarii:

  1. Felicitari !!! si mie imi place chimia...:)...uf..si eu mine am teza la informatica..la geo am avut saptamina trecuta...succes tie...si mie..;)...imi place piesa...:)..si foarte straniu ca a luat un loc atit de prost...

    RăspundețiȘtergere
  2. mrrr si mie imi pare rau de piesa pfff succese mari tie...cu siguranta v-a fi excelent...pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. oo dap' tu eşti maladeatză :)..şi eu susţin ideea că pentru munca făcută să fii răsplătită la nivel, dar mă uit în jur şi mi-i rău de prostia oamenilor şi puterea banului.

    RăspundețiȘtergere
  4. offf nici nu mai vb...dar stii cateodata mai triumfam si noi astia "de rand"...banul,banul dar cu mintea noastra tot nu se pune :)))

    RăspundețiȘtergere