duminică, 9 octombrie 2011

50 questions that will Free My Mind

Am vazut la mai multi bloggeri noua tendinta de a raspunde la o serie anumita de intrebari...Am prins ideea si interesul mai tarziu ))) dar iata ca ma apuc si eu. Ideea am preluat-o de la dreamyquirks ,iar intrebarile de la marcandangelDeci sa incepem cu inceputul!


1.How old would you be if you didn’t know how old you are?


De multe ori m-am gandit sau am atins tangential aceasta tema.Daca vorbim despre varsta am un raspuns sigur: mult mai mare decat cea pe care o am in pasaport.Asa a fost dintodeauna.Prietenii mei ii prefer sa-i am mai mari,pentru ca ma inteleg mai bine (sau cel putin sa gandeasca ca atare).Cred ca ar fi o varsta din a 3 decada.Nu gandeste mintea mea ca o adolescenta efervescenta...Poate maturizarea e de vina, poate anturajul, poate problemele,poate...Nu stiu!
Nu pot sa zic ca-mi place sau nu acest lucru.Uneori ma uit la altii si ma gandesc "ce copii", alteori ma inerveaza maturitatea mea,care nu-mi permite sa fac ce ar trebui sa fac si sa reactionez "adecvat" anumitor situatii infantile.Imi complic viata si o stiu. Asta sunt eu si nu am ce face: doar ma adaptez.
Ps: pentru cei curiosi oder un test pentru a determina varsta psihologica ))). Click aici.



2. Which is worse, failing or never trying?


In privinta aceasta nu cred ca ar trebui sa existe dubii.Eu prefer sa fac ceva,sa gresesc, dar nu sa ma gandesc toata viata: "ce ar fi fost daca faceam asa...".Nu inteleg de ce oamenii se tem sa greseasca. Si ce daca gresim, o luam de la capat,mai facem odata altfel. Chiar si cand gresim obtinem ceva: experienta care cu siguranta nu o putem avea decat actionand.


Nu cred ca m-ar opri ceva de a incerca,poate doar daca ar exista riscul de a influenta viata altora: nu sunt eu atat de "importanta" de a schimba cursul existentei unei persoane. Dar in ce priveste viata mea: fac tot ce consider si daca cumva "consider" gresit, viata v-a avea grija sa echilibreze . Sunt o optimista si cred ca orice ce facem are un efect asupra noastra,chiar si o greseala poate sa se transforme intr-o mare sansa, cu atat mai mult un pas corect...

2 comentarii: