sâmbătă, 27 noiembrie 2010

...

                                               

Poate sunt eu prea grea ca sa ma mai pot misca in libertate prin aceasta lume sau poate prea ma cufunda in rutina ...poate am ramas in loc visand cu ochii deschisi ca eu nu sunt eu, ca azi e maine si ca viitorul e doar o reflectare a trecutului...Poate  m-am saturat sa fiu asa cum trebuie,dar nu asa cum sunt...Ma plictisesc prea repede....uit prea greu...tin mintea uneori prea multe ...Vizes mai putin...gindesc de asemenea putin...ma conformez prea des...  realitatea, teama, inchisoarea vietii. a visa e tradare, e eliberarea sufletului, a gandului. dar visul meu altereaza realitatea, pasiunile, fuga catre cunoastere. uneori ne oprim in el doar sa ne odihnim, sa creem imaginatie. pentru ca astfel de vise vor fi intotdeauna fugitive, transparente… pura fictiune....Vreau Libertate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu