sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Prima mea postare pe blog :)

Da, iata ca am ajuns sa imi fac blog pina si eu...M-am chinuit aici cu instal-uri,linkuri sabloane si de astea...si in final uite si my world...Si surpriza....stau si ma uit la acest dreptunghi gol si ma intreb "Oare ce am eu de scris aici? Am eu ceva atat de important de spus incat sa fie pus aici si sa poata fi vazut de o lume intreaga?"
Nu....
Atunci de ce mi-am facut blog???
Nu pentru ca as avea ceva important de spus, ci pentru ca din pacate uitam! Uitam amanunte din trecut, uitam cum si de ce gandeam la un moment dat…si atunci iata explicatia:
L-am facut ca sa il pot citi peste 20 de ani si sa imi aduc aminte ce prostii gandeam eu la un moment dat.
Cam asta e…si daca nu va convine…nu cititi. E evident ca l-am facut PENTRU MINE.





3 comentarii:

  1. Hehey! felicitari, ma' friend! un blog inseamna multe ;) succese mari shi stralucite!!!

    by EL Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. ei,my friend ce bravo esti...Sper sa gasesti timp sa treci pe aici des ca sa am eu ce citi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm chiar imi pare bine ca l-am facut...cate amintiri pe care acum le recitesc...parca disparuse din mintea mea...da el sunt!

    RăspundețiȘtergere