duminică, 12 decembrie 2010

 Ce am invatat pana acum:                                        
1.Cum sa iubesc         
2.Cum sa zimbesc si cind sa zimbesc :D
3.Sa ma bucur
4.Sa fiu puternica
5.Sa muncesc mult
6.Sa fiu onesta
7.Sa fiu optimista
8.Ca tacerea e un raspuns bun adesea
9.Ca libertatea ne face mai responsabile
10.Ca totusi aparentele nu inseala :D
11.Tot ce se face se face spre bine
12.Fiecare fapta isi gaseste rasplata
13.Sa am incredere in mine
14.Sa nu fiu razbunatoarea
15.Sa fiu directa
16.Sa astept...
17.Sa fiu ambitioasa
18.Sa am incredere in mine

Ce urmeaza sa invat de acum inainte:
1.Sa iert
2.Sa fiu mai putin credula
3.Sa fiu calma
4.Sa pretuiesc mai mult pe cei din jur
5.Sa fiu mai generoasa
6.Sa ma bucur de fiecare moment
7.Sa am alte prioritati
8.Sa o ascult pe mama :D
9.Sa invat a spune "multumesc"
10.Sa vorbesc mai putin
11.Sa gindesc mai mult
12.Sa ma ocup mai mult de spiritul meu
13.Sa nu ma dau batuta
14.Sa zimbesc mai mult
15.Sa-mi fac timp pentru o carte buna
16.Sa fiu mai toleranta
17.Sa fiu mai hotarita
18.Sa realizez tot ce imi pun in plan      






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu