duminică, 5 decembrie 2010

think think think :D

In aceasta postare voi scrie ce cred eu despre lumea in care traim…Eu consider ca lumea se imparte in prosti si destepti,iar daca te-o dus capul sa citesti ce am scris eu aici inseamna ca faci parte din cei distepti,daca nu ai putut sa citesti inseamna ca esti prost,dar deoarece nu ai putut citi nu stii ca eu cred asa :D …De asemenea cred ca tot ce se face se face spre bine,lucru care mi l-a demonstat viata deseori si serios eu cred in asta …poate de aia sunt asa optimista …incearca sa gindesti si tu asa….da si sa nu uit mai sunt o clasa de oameni INVIDIOSII…da de astia nici nu aloc  spatiu pentru comentariu….Ce cred
ca traim in asa lume in care noi singuri o creem si totul in jur e pe masura fiecaruia….BE HAPPY PEOPLE….

2 comentarii:

  1. In aceasta postare voi scrie ce cred eu despre lumea in care traim…Eu consider ca lumea se imparte in prosti si destepti,iar daca te-o dus capul sa citesti ce am scris eu aici inseamna ca faci parte din cei distepti,daca nu ai putut sa citesti inseamna ca esti prost,dar deoarece nu ai putut citi nu stii ca eu cred asa :D …De asemenea cred ca tot ce se face se face spre bine,lucru care mi l-a demonstat viata deseori si serios eu cred in asta …poate de aia sunt asa optimista …incearca sa gindesti si tu asa….da si sa nu uit mai sunt o clasa de oameni INVIDIOSII…da de astia nici nu aloc spatiu pentru comentariu….Ce cred
    ca traim in asa lume in care noi singuri o creem si totul in jur e pe masura fiecaruia….BE HAPPY PEOPLE….

    RăspundețiȘtergere