duminică, 30 ianuarie 2011

Azi a fost o zi sa spunem perfecta...M-am odihnit(in sfirsit :D),mi-am baut ceasca mare de cafea de dimineata calma,in liniste,privind la oamenii din strada...erau putini si aceeasi totusi grabiti...Se grabeau dar unde?...Erau tristi,nervosi si ingindurati....Un copil alearga vesel,dar mama sa il calmeaza (de ce oare?...el e singurul om "normal",se bucura de viata : asta e rau?...dar mama lui vrea ca el devina ca toti ceilalti: banali)...Apoi am palavragit la telefon cu cineva care m-a facut sa rid la maxim...asteptam de mult sa ma sune...de ce asteptam...nu stiu...asa sunt eu ...de prea multe ori astept ...Mai tirziu am palavragit cu mama....de mult nu am mai facut-o asa...Am iesit afara...era soare...de mult vroiam soare...pentru mine e vital soarele...ma face sa ma simt vie...imi da putere si simt o bucurie imensa...M-am plimbat mai mult ca de obicei....Acum e seara si vreau sa ma ocup de mine...ufff...in sfirsit voi face si asta...o baie relaxanta...o masca cu alge..o manichiura frumoasa...si o cana mare de ceai cu o ciocalata de aia care mie imi place mmmmmm...

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu