duminică, 23 ianuarie 2011

10 comentarii:

  1. si cum sa stii ca vine sfirsitul? Incepi sa te simti mai ok ca inainte?

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde...e clar ca va fi bine... insa depinde ce fel de sfirsit alegi...si "binele" poate fi diferi

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm...ar fi mai simplu ca sfirsitul sa ma aleaga

    RăspundețiȘtergere
  4. si cine o zis ca viata e simpla... shtii uneori lucrurile se intimpla de aceea k viitorul ne pregateste ceva...eu zik asta mereu:ce se face se face spre bine...

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai zis asta azi,iti multumesc...am avut o dupa-amiaza perfecta

    RăspundețiȘtergere
  6. eu totusi sper sa ai o viata perfecta... kiss my lore...totul va fi bine u esti desteapta la mine...

    RăspundețiȘtergere
  7. dar tu imi esti ca o mama (in sensul bun al cuvintului) my michelle

    RăspundețiȘtergere
  8. eu shtiam s is "batrina "...da chiar asa...numai mama nu am fost :D :D :D...serios...love you my lore si sincer din toata inima vreau sa ti fie bine...oricare ar fi binele asta pentru tine eu o sa ma bucur alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  9. off....mai exista si asa oameni ca tine? Ms :*

    RăspundețiȘtergere
  10. ei...adika?...cred ca da dak eu exist :D

    RăspundețiȘtergere