duminică, 8 ianuarie 2012

50 questions that will Free My Mind


7.Are you doing what you believe in, or are you settling for what you are doing?
Nu o sa fiu ipocrita ca sa va scriu ca fac numai lucrurile care imi plac sau in care cu adevarat cred ca merita... Sigur ca as prefera asa, dar adesea nu mi se ofera alternativa. Fac lucrurile care trebuie sa le fac, dar daca vine vorba de alegere atunci fac lucrurile care imi provoaca bucurie si care cu siguranta care provoaca o stare de bine celor din jur (sigur mai fac si cand am un interes opus :p). Ehh cam asa...


8.If the average human life span was 40 years, how would you live your life differently?
Si nu e asa sau ce?!... Puteti sa incercati sa ma convingeti ca viata e traita cu bucurie si la 80, desi oricum nu am s-o cred. Tineretia e nebuna si ne facem sa ne bucuram de aceasta nebunie. Omul cand devine exagerat de precaut sau cu prea mult atasament fata de o multime de persoane nu poate sa-si permita sa faca multe nebunii... Eu cam asa si traiesc...La maxim ce am acum... Eu nu stiu cat e viata mea de lunga si tare nu as vrea ca in secundele alea cand inainte de moarte ne trece viata prin inaintea ochilor sa-mi para rau ca nu am reusit sa fac ceva...


9.To what degree have you actually controlled the course your life has taken?
Cred ca vreo 60%. Avand in consideratie ca mama m-o nascut fara sa ma intrebe, ca de mica cam nu avea pe cine intreba ))), dar majoritatea deciziilor le iau eu acum. Asa ma educat familia mea, de mica mi-a dat posibilitatea sa alec. Nu am fost impusa sa fac ceva anume si cred ca aceasta e tactica corecta. Niciodata nu fac ce mi se spune, sunt genul care trebuie sa dea cu capul in perete (ehh stiu ca nu-i de lauda, dar ce sa fac).

3 comentarii:

  1. I try to respect people as possible, if all they did this planet would be better.

    Earlier this year is the spring will come

    Have a good week dear

    RăspundețiȘtergere
  2. Tricky questions, la 7 si eu incerc sa asezonez ce trebuie cu ce mi-ar placea, la 8 aplic din plin principiul tau - nu stim niciodata daca vom trai 40, 80 sau 120 - so, let's rock it iar la 9 sunt pe la 80%, singurul lucru de care depind cu adevarat este locul de munca, in rest traiesc prin propriile decizii.

    Sa avem un an minunat!

    RăspundețiȘtergere