vineri, 17 august 2012

about what i like 14

De regula fac tot ce promit ca in caz contrar ma simt aiurea. Nu am scris aici demult, fiindca consider acest "proiect" inchis, dar stiu ca am o mica datorie fata de mine: am promis ca aceasta rubrica "about what i like" va contine 100 lucruri care imi provoaca placere. Lista aceasta e o descriere sumara a ceea ce in viziunea mea semnifica fericire "adiacenta" (cu toti intelegem ca adevarata fericire este compusa din un pic alte lucruri).

94. Cupcake sunt absolut delicioase si extrem de dragute. Sunt o multitudine de retete destul de usoare pe care fiecare gospodina incepatoare le poate executa. Sunt foarte potivite pentu un ceai cu prietenii, pe post de desert la o serbare sau pur si simplu ca o metoda de ati creea buna dispozitie. In plus niciodata nu te poti plictisi de ele fiindca sunt zeci de retete unice ce merita incercate... Si sunt o varianta mult mai buna decat prajiturile pline de crema din comert.

95. Buburuzele fapturi micute care creeaza oricui buna dispozitie. Putini  cunosc ca ele sunt adevarate rapitoare in lumea insectelor, insa agresevitatea lor nu le face mai putin adorabile. Ehh cum fara bulinutele celebre ar fi viata noastra )))

96. Lactatele de un timp imi incep fiecare dimineata cu unul din produsele lactate. Pe langa faptul ca imi plac sunt foarte benefice pentru sanatate: sunt surse de calciu, contribuie la mentinerea sanatatii pielii si ochilor, ajuta la accelerarea metabolismului si deci slabim. Recomand.

97. Sportul asta e una din placerile mele cele mai recente. Nu pot spune ca am indragit miscare din cauza ca nu pot sta intr-un loc, ci pur si simplu am constiintizat beneficiile pe care practicarea regulata ni le aduce. E extrem de necesar sa avem o ocupatie care ne mentine in forma si ne distrage de la rutina.

98.Plimbarile nu ma refer la ele ca la ceva fizic desi nu contesc utilitatea lor, mie imi plac din punct de vedere psihologic. Ador sa merg mult atat in locuri cunoscute cat si explorand locuri noi. O persona, doua, trei alaturea si o discutie incitanta fac o atmosfera extrem de placuta.

99. Pepenele rosu uff e vara deci cum fara el. Nustiu daca sunt capabila sa mananc ceva mai mult decat acest fruct/leguma (sa rezolve stiinta dilema aceasta ca pentru mine doar gustul conteaza). E cel mai potrivit simbol al sezonului estival.

100. Sa spun ceva ce merita ascultat vorbesc mult, exagerat de mult, dar sper ca ceea ce spun e util si ascultat. Nu-mi plac oamenii care vorbesc aberatii demostrand ca au darul vorbirii. Fiecare cuvant trebuie sa aiba o semnificatie si un rost cand e rostit, fiindca ele lasa amprente in mintea si poate si  asupra destinul celor care le asculta. Trebuie sa pretuim timpul celor care ne inconjoara, sa nu-l irosim cu vorbaraiei multa, fara sens. Dupa mine, mai bine spui o fraza asupra careia ascultatorul sa mediteze o ora decat sa vorbesti o ora si fara nici un rezultat.

about what i like                  about what i like 4                about what i like 7               about what i like 10
about what i like 2               about what i like 5                about what i like 8               about what i like 11
about what i like 3               about what i like 6                about what i like 9               about what i like 12
                                                                                                                                   about what i like 13


Multumesc tuturor care mai intra aici din cand in cand. Din pacate blogul asta a reprezentat o perioada care a trecut, dar prin intermediul magicului internet ramane undeva imprimata. Nu zic ca ma las de blogging,poate chiar ma gandesc la altceva, pur si simplu pe aici nu v-oi mai fi. Poate e un fel de ramas bun, desi am renunta de mai bine de jumate de an, nu pot sa-mi "iau la revedere" de la ceva ce era preconizat sa fie doar pentru a NU UITA ce a fost...O sa fie dragut sa citesc aberatiile astea peste 5, 10 ani si sa-mi aduc aminte de un milion de momente care in mod normal le dam uitarii. Pa pa

2 comentarii:

  1. frumos spus...
    dar, s-au strecut vreo cateva greseli de ortografie...daca nu ai timp si nervi sa le cauti si vrei sa te ajute cineva...spune-mi!
    Cu drag,
    Mada Ciceu,
    corector de continut online
    madaciceu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant articolul :) cu-i nu ii plac Cupcake-urile, Plimbarile, Sportul, Pepenele...
    1 Big Like :)

    RăspundețiȘtergere