vineri, 8 iulie 2011

about what i like 8

Cineva m-a intrebat cate preferinte am eu :d si cat va continua acest ciclu...Mhh ei bine eu am promis ca il completez pana voi atinge nr.100. In paralel doresc sa fac si o lista cu ce nu-mi place )).
Postarea de astazi e una mai romantica si feminina.Nu mi-am propus,dar asa s-o primit ;)

50.Paglici & fundite ufff asa sunt de dragute.In postul anterior spuneam ca imi plac cutiile de cadou, deci si funditele si toate elementele legate de ele.Imi plac si hainele sau accesoriile care au in componenta lor panglici,dantela,pentru ca ele dau un strop in plus de feminatate. Uneori am impresia ca anume ele ne leaga de copilaria frumoasa si roz.

51.Margeluse cred ca se alatura la fundite si dantele :d. Nu stiu,am eu o placere aparte cand le vad asa multe si colorate. Ba chiar de ceva timp doresc sa ma ocup si cu hand-made-ul,asa pentru mine, sa-mi pun la incercare creativitatea )).

52.Teatru imi place de mica. De multe ori as prefera o seara la teatru in locul unui concert zgomotos. Poate eu sunt de moda mai veche sau nu m-am nascut in vremea si locul potrivit (cum mia zis Anny :d ). Imi place atmosfera,oamenii,mesajul. Si de cate ori am ocazia si o companie buna (nu-mi place sa ma duc singura) numaidecat pasesc pragul vreunui teatru.Nu pot sa spun ca sunt mare critic,dar ma pricep si prefer mult piesele clasice,bine jucate desi nu le exclud si pe cele contempoarane. Poate astazi teatru nu e la asa mare cautare,in special pentru tineri,insa eu il consider ca o "marca" a bunului gust si a unei gandiri dezvolatate. Deci va indrum pe toti sa va luati prietenul, catelul, mama, vecina, sa alegeti o piesa frumoasa de vara si sa plecati la teatru ;)


53.Lucruri vintage wow asta e chiar tema preferata :d.Poate e legat si de faza cu locu' si timpul potrivit )). Imi plac la nebunie toate lucrurile care au ceva frumos (sa nu credeti ca doar vechiturile :D).Eu consider ca decenile anterioare au lucruri remarcabile care le putem purta si sa ne mandrim.Imi plac bijuteriile,ghentile si pantofii. De multe ori observ cum "moda" se repeta atat de mult, pana la detalii si e placut sa vad o continuitate...pfff

54.Platformele de astea ma declar absolut indragostita. Nu doar ca sunt o metoda excelenta de a "creste" cu citiva centimetri pretiosi folosind ceva super comod,in locul chinuitoarelor tocuri,mai mult acum sunt si in moda . Bine,nu? Daca sincer platformele imi plac de pe la 7 ani,eram fascinata si chiar aveam o pereche de sandale albe mrrr. Recomand tuturor,in special vara aceasta ;)



55.Sa merg cu picioarele goale aceasta actiune la mine se asociaza cu libertatea si copilaria (practicam des cand eram mica). Imi place sa merg prin roua, pe nisip, pe pamantul fierbinte sau und, prin iarba....Imi place sa ma apropii de natura, sa ma simt parte din ea ...

56.Umbrele imi place ploaie,deci coerenta ma duc cu gandul la umbrele.Imi plac,nu neaparat ca le dorec pe toate.Dar as vrea sa am una din alea transparente prin care sa vad picurii de ploaie.Mai vreau una cu buline (asta nu stiu de ce).Umbrele pentru noi acum se asociaza numai cu ploaie,dar cu vreun secol in urma era soarele in capul mesei, deci vreau una de soare,din dantela de aia frumoasa,doar asa ca s-o am ))

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mă regăsesc în tot ceea ce-ţi place ţie!!!:)))
    Superbe sunt hainele vintage!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum doua zile mi s-a rupt un papuc si am fost nevoita sa merg in picioarele goale pe strada. Desi la inceput eram ingrozita, pana la urma a inceput chiar sa-mi placa :)) Mai vreau sa repet experienta. Vreau sa plec desculta de acasa si sa merg asa toata ziua :))

    RăspundețiȘtergere