luni, 18 iulie 2011

Leapsa

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând: ştia  cum  să manevreze  un  bărbat, fără  a  se lăsa manevrată  de el. Nu-i  î ngădui  nici odată  să o  atingă,  
deşi se arăta  totdeauna  in sinuantă, conştientă  de puterea  frumuseţii sale("11 minute" de P.Coelho)

2. Fără să verificaţi, cât e ora? 18:40

3. Verificaţi! 18:34

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)? intr-o rochita roz pal

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? la mine in oglinda 

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului? copii si o masina zgomotoasa,undeva departe muzica

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă? Ieri

8. Ce aţi visat ieri noapte? hmm nu-mi aduc aminte

9. Când aţi râs ultima dată? Aseara

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi? Si daca sunt afara,cum raspund? :D

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? uff asa noroc pe capul meu ))) o pastila de valeriana sa nu fac infarct

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? eii nustiu daca se pune: un filmulet hazliu filmat de un prieten

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi? Da,un fluture la mine in camera

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar? imi place,e amuzant (cel putin pentru mine)

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă! frate,inca nu stii nimic :D

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă? sincer nu am ideie

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat? Bogdan,Stefan,Alexandru,Daniel

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate? poate

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? Bine ai venit! sau Du-te inapoi! si mai traieste olecuta :D

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? pe unii oamenii

21. Vă place să dansaţi? da,dar nu ma prea pricep :p

22.Ce parere aveti despre cel/cea care v-a dat aceasta leapsa? nu stiu,cred ca e om bun daca o avea si el/ea

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată? o reclama pentru detergent :d

4 comentarii:

  1. 17. Four boys!!! 21. The same problem with dancing :p 23. A toothpaste commercial, lol:p

    RăspundețiȘtergere
  2. 17: no lol i want only one boy and maybe a girl but i haven't decide the name :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce leapşă funny, mi-a plăcut mult, şi am citit învăluită de zîmbet.
    M-a amuzat tare nr.11, cu valeriana, şi cred că aş fi răspuns la fel.
    Apropo, cu permisiunea ta, poate peste ceva timp am să încerc şi eu să răspund la leapşă, cu condiţia să-mi păstrez originalitatea proprie, sper să nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere voi citi versiunea ta :))O astept!

    RăspundețiȘtergere