vineri, 22 iulie 2011

personal life

E cald,mi se topeste pofta de viata si de a face ceva.Am inaintea mea un pahar mare de apa cu gheata si un mar pentru ca Lore ieri mi-a facut pofta )))....
Azi voi scrie despre "personal" si cat de personale trebuie sa fie unele lucruri...Tot mai des ma ciocnesc cu problema ca toti in jurul tau trebuie sa stie tot despre tine,dar absolut tot. Daca cineva din anturaj tau nu stie ce ai mancat,cu cine ai iesit,ce ai vorbit si cu cine,cum ai gandit,crezut,auzit... toate suspenciunele iti sunt adresate si clar ca gasca nu te are la inima...

Nu stiu de unde a aparut un trend in ultima vreme sau cel putin eu il observ acum mai bine: sa-ti povestesti viata 24 din 24 de ore. Eu personal nu consider atat de necesar ca sa fii la curent cu atatea detalii din viata oamenilor care te inconjoara...Pentru ce?... Nici unui om nu-i necesar atata informatie,plus la toate devii neinteresant...Si de aici oamenii incep a se controla si dirija unii pe altii...

Fiecare trebuie sa pastreza ceva personal, fiindca oricat de mare incredere nu ai avea in cei din jur oricum in fiecare din noi zace invidea si propriu interes si toate aceste "amanunte"destainuite nu fac altceva decat a atrage aceastea catre propria persoana. E stupid sa crezi ca oamenii se bucura sincer de bucuria ta ori deplang impreuna cu tine vreo problema,fiecare se gandeste la el insusi. Da,nu spun ca toti sunt niste egoisti , fiindca nu-i asa,dar fiti deacord ca nimeni nu poate nutri acelasi sentimente ca si tine: nimeni nu se bucura la fel ca tine pentru ca ti-ai luat o rochie noua,nimeni nu e asa exaltat ca tine cand te indragostesti,nimeni nu sufera asa cum tu o faci cand cineva te tradeaza....

Prieteniile,gasca e foarte buna insa trebuie de avut o anumita limita atunci cand ne "dezvaluim", fiindca adesea am fost martora la discutii de genul "Mai bine nu-i zic nimic,daca o supar si mai mult poate spune ceva,ea stie atatea despre mine";"Ce nu ti-a aduci aminte ce mi-ai spus,daca nu vrei ca toti sa afle fa ce-ti spun";"Ia seama ca eu stiu multe despre tine" etc. sau si mai grav se trec la insulte gen "mama ta e asa,tata tau a facut asa..."

Eu sincer "m-am ars" odata si din proprie experienta stiu ce inseamna ca alte persoane detin controlul asupra ta,fiindca iti controleaza viata,anturajul,parerele...Chiar daca ceea ce spunem noi nu sunt secrete uriase,nimeni nu ar dori ca sa fie imprastiate in stanga si dreapta...
Ideea mea nu e ca lumea sa se inchida in sine si sa stea ca aricii de mare umflati cu propriile ganduri,pareri,emotii, dar vreau ca sa fim mai atenti cui,ce,cum si mai ales cat spunem si cat demult ne deschidem fata de cineva...

                                                                                                        Aveti grija de voi...Pupici

9 comentarii:

  1. Mie uneori mi se par neinteresante informatiile in exces . Plus ca ce e prea mult strica . Mereu ma bazez pe mottoul asta : Nu vreau sa stiu totul , vreau sa stiu ceea ce ma intereseaza .

    RăspundețiȘtergere
  2. "E stupid sa crezi ca oamenii se bucura sincer de bucuria ta ori deplang impreuna cu tine vreo problema,fiecare se gandeste la el insusi. "
    Sunt de acord, mai ales că societatea de azi este învăluită de falsitate, şi tre să fim conştienţi cu cine ne împărtăşim secretele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai aşternut realitatea pe blogul tău :)
    M-am regăsit printre aceste rînduri fiindcă sunt persoana care nu prea are încredere în oameni şi chiar nu-i înţeleg pe cei care sunt gata să-şi destăinuie întreaga sa viţă unei persoane pe care abia o cunosc. Aşa că îţi susţin punctul de vedere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfectly said, I agree with you! In the past I had the same problem but I took the steps necessary to stop happening.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut foarte mult ceea ce ai scris si te felicit pentru blog. Exceptional blog . Te-ai facut cu un cititor fidel al blogului.
    Ti-am bagat adresa in blogroll-ul blogului meu , poate cititorii blogului meu vor sa intre pe blogul tau si sa citeasca .
    Blogul meu este : www.viziunidinviata.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. @Liudyka: nu cred ca chiar traim intr-un "infern", insa putina discretie nu cred ca strica ;)

    @Domnika: Ma bucue mult ca ti-a placut si merci pentru sustinere )))

    @Colorful_Balloons: thanks for appreciation

    @vioreld: Multumesc pentru apreciere. Ma bucur mult ca ti-a placut si tu ai un blog dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  7. iti multumesc ella .
    Am zis ca iti bab blogul in blogroll-ul meu , dar am uitat aseara...scz.
    L-am bagat acum in blogroll...sper ca cititorii blogului meu sa devina si cititori fideli ai blogului tau .

    RăspundețiȘtergere
  8. desigur ca iti sustin parerea in totalitate...cindva oamenii erau mai buni,si nustiu de cind dar majoritatea te pot trada total sau partial in folosul lor...din pacate...

    RăspundețiȘtergere