vineri, 1 iulie 2011

network addict

Pff am revenit si poate titlul postarii ar trebui sa sune ceva de genu' "i'm back"... Nu am plecat,nu m-am pierdut deci nu prea am revenit eu :d tot pe aici am umblat ))))

Am revenit in oras vreo 2 zile in urma,dar nu prea am ajuns pe aici din motivul conglomeratului de treburi pe care urma sa le fac dupa "revenire"...

Deci care e verdictul "curatirii mele spirituala" ))) (dupa cum cineva a numit pauza mea)... O saptamana departe de telefon&internet (cu sumedenia de site-uri si retele pe care le presupene)... Sincer... Nu credeam ca depind atat de mult de ele. Primul lucru care a fost cand am deschis usa am aprins pc (lucru normal,nu? :d). Am ramas uimita de mine insusi. Nu stiu credeam ca sunt mai libera din punctul asta de vedere...
Dar ce a fost bun in toata chestia aceasta e ca am realizat multe lucruri saptamana asta: mi-am confirmat ceea ce stiam, am descoperit lucruri noi in oameni,care m-au fascinat, i-am redescoperit pe unii ... am inteles ca excesul asta de comunicare care il practic de obicei ma incarca de problemele lor si imi umple capul meu de ganduri inutile. Nu stiu,cred ca cand esti departe de altii ai timp pentru tine si asta dupa mine e bine...

Mrr revin... azi sincer e o zi grea si diferita si ma simt daca sincer un pic aiurea...Maine imi trece-apare acomodarea ))). Beau ceai si am o dorinta stranie de a merge muuuult pfff nu? )))

5 comentarii:

  1. iuhuu....ai revenit :) ... ma bucur!..p.s. si eu cind plec din oras pe citeva zile si ma reintorc mi se pare ca totul e diferit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ei mi-am mai "maturat" si gandurile poate si de asta :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Greetings from Burundi :) I'm glad you're back again, Ella!

    RăspundețiȘtergere
  4. I want at least to find it on a map ))) ths dear

    RăspundețiȘtergere
  5. You are young, have fun in the summer, the problems leave them at home!

    Beautiful Andalucia, true, sooner or later I'll go visit it directly, but not in summer, too hot over there

    Hello dear

    RăspundețiȘtergere