joi, 7 iulie 2011

Happy birthday my Lore

Cine e Lore pentru mine...Nu stiu...Persoana care o admir,o simt,o iubesc,o pretuiesc si careia ii doresc tot binele si fericirea din lume.Ea e persoana cu care mii bine,care daca e fericita,indiferent de cum ma simt eu, ma face sa fiu fericita impreuna cu ea si invers.Lore e printre putinele persoane la care tin cu adevarat (nu-mi pasa ce crede o lume intreaga,eu stiu cum simt eu) si de care imi pasa in adevaratul sens a cuvantului. E sora pe care nu o am,dar care mi-am facut. Nu scriu aceste cuvinte fiindca azi e ziua ei...Le scriu pentru ca asa mi-a venit la moment si deoarece imi va fi dor de ea...

Draga mea,imi cer scuze ca nu sunt alaturea ca desi ziua asta e simbolica si cu totii stim asta,ea e frumoasa si as fi vrut sa o impartim impreuna,pentru ca azi ma bucur mai mult de ziua ta decat poate m-am bucurat de a mea. Dar sa stii ca "duhul" meu e cu tine ))))

   Ce iti doresc eu tie...Sa fii cum iesti pentru ca iesti de milioane, sa fii sanatoasa, fericita, implinita si sa ai alaturea oameni care cu adevarat tin la tine.

Te sarut si te imbratisez virtual. La Multi Ani bebita  mea (cifra din pasaport nu te face mai mare ca mine :p)

                      

2 comentarii:

  1. Woooow multumesc mult draga mea!N-am cuvinte ca sa redau emotiile care le primesc azi de la voi!! Te iubesc si imi va fi dor! Pupici

    RăspundețiȘtergere