luni, 25 iulie 2011

De scriu eu pe blog?

Ca si prima data, de fiecare data stau si ma gandesc ce sa scriu eu in acest patrat alb si gol....Stau si ma gandesc de ce scriu eu pe blog? La ce imi trebuie mie asta? Blogul asta l-am facut din curiozitate, sa vad daca creativitatea mea "lucreaza", sa-mi diversific timpul,nu stiu pur si simplu m-am asezat intr-o seara si mi l-am facut...

Sincer blogul asta m-a invat multe. Am invatat sa-mi ordonez gandurile, nu doar eu sa le inteleg,dar si ceilalti; am invatat sa aranjez totul ca sa fie placut, creativitatea mea s-a intensificat,deoarece mereu am fost in cautare de ceva interesant; am devenit mult mai ordonata. Tot prin intermediul blogului am cunoscut noi oameni,povesti interesante,am vazut cum gandesc oameni din diferite colturi ale lumii...M-am initiat in diverse forme de promovare si reclama...

Uneori poate ma plictisesc si deseori m-am gandit ca acest blog il voi administra pana la un anumit punct,dar pana atunci am o ocupatie draguta, relaxanta, care imi permite sa ma exprim fara o cenzura anume...si peste ani voi avea marea posibilitate de a vedea cum gandeam la 18 ani pfff. O sa fie interesant sa citesc cum priveam viata, ce probleme, vise aveam.

6 comentarii:

  1. Te inteleg perfect:)La asta ma gandesc eu mai mereu:))
    Blogul devine un loc de refugiu unde ne asternem toate sentimentele si gandurile noastre:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa ai un motiv anume ca sa scrii pe blog . Scrii cand ai chef . Cand plangi , cand razi , cand suferi ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu conteaza de ce scrii , important e ca asta te face sa te simti bine..ca te descarci si ca din mainile tale iese ceva frumos! Iti multumesc foarte mult pentru vizita si pentru ca m-ai facut sa zambesc ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogul devine o parte din noi si doar cei care scriu inteleg!
    Multumesc>:D<
    Te-am adaugat si eu in blogroll!: D

    RăspundețiȘtergere