marți, 5 iulie 2011

My leapsa


Principala trasatura a caracterului meu: optimisul
Calitatea pe care o prefer la un barbat: perseverenta

Calitatea pe care o prefer la o femeie: intuitia
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca sunt prietenii mei mrr :))
Principalul meu defect: vorbesc prea mult uneori
Ocupatia mea preferata: sa gandesc
Visul meu de fericire: sa fiu asa cum vreau eu si viata mea sa fie asa cum o vad eu
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa-mi tradez propriile idealuri si dorinte
Ce as vrea sa fiu? eu insumi
Tara în care-as vrea sa traiesc: Norvegia
Culoarea preferata: Violet
Floarea preferata: nu am una anume
Pasarea preferata: vulturul
Bautura si mancarea preferate: bautura: vin rosu sec / mancare: salata de legume
Numele preferat: Mishelle :d
Ce detest cel mai mult: ipocrizia si fatarnicia
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: telepatia
Cum as vrea sa mor: nu prea vreau sa mor :d... cred ca in somn
Starea de spirit actuala: mrr semi adormita
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: cauzate de prostia omeneasca
Deviza mea: Tot ce se face se face spre bine ;)

6 comentarii:

  1. imi plac gindurile si preferintele tale...cu exceptia salatei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Very passionate tango, it is present in every nuance of feeling and passion!

    You insert the homage of the country where you would like to live

    click Norway

    RăspundețiȘtergere
  3. @ andreea: ti-o ofer cu mare placere ))
    @Ivo Serentha: Thank you, my dear,for keeping in mind what are my preferences. This virtual journey fascinated me. Just what I need at the moment.Big hug

    RăspundețiȘtergere
  4. "Tot ce se face se face spre bine ;)"- aceasta e şi deviza mea, şi chiar îmi place şi cum sună, dar şi modul ei în care se adevereşte în realitate!

    RăspundețiȘtergere
  5. "Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca sunt prietenii mei mrr :))" --ce sweet :*

    RăspundețiȘtergere