marți, 26 iulie 2011

about what i like 9

57.Picnicul natura,spatiu deschis,intalniri placute,caldurica,un air fresh,convorbiri placute,timp liber,relaxare... cine poate rata asa ceva. Imi plac atfel de intalniri,fiindca  sunt lipsite de formalitate,dar pline de libertate.Nu mai trebuie sa ne preocupam cum sa asortam haina cu gentuta,oja cu panfofii: imbracam ceva lejer,punem in cos ceva gustos,o sticla de vin,sunam cativa prieteni receptivi si gata: vom avea parte de cateva ore superbe...


58.James Blunt hey il ascult demultisor,cand altii nici pomineala sa auda de el.L-am desoperit accedental cu vreo 6 ani in urma si inca nu m-am saturat sa-l ascult...Au ceva britanicii astia ca ma atrag atat de mult ))))


59.Sapunurile naturale le-am descoperit acum vreo 2 ani. Miere; ulei de cocos,de masline, de palmier; aroma de cacao, trandafir, vanilie mrrr cine nu ar fi tentat de asa ceva... Consider ca sapunurile naturale sunt o foarte buna alternativa la ce avem pe piata,desi sunt putin mai scumpicele sunt cu mult mai calitative si au efect mult mai bun.Sunt foarte eficiente,in special, pentru pielea uscata,sensibila sau problematica.Cei care au incercat vreodata asa ceva cu siguranta imi vor intelege preferinta,iar daca nu,va recomand cu toata inima sa incercati unul cat mai curand ;)


60.Mierea imi place s-o consum,in special iarna,fiindca e o alternativa la zaharul pe care eu il tot incerc sa-l exclud :d Deasememnea mierea o folosesc in masti,deoarece curata foarte bine pielea, o exfoliaza si o hidrateaza.


61.Espresso ce poate fi mai placut decat un espresso baut dimineata la balcon.Nu doar ca ma revitalizeaza si imi poate creea o dispozitie buna pentru toata ziua,dar mirosul de cafea e inconfundabil de placut (cel putin pentru mine).Nu pot spune ca sunt o dependenta de cafea,dar nu as renunta niciodata un espresso bine facut.


62.Baloanele de sapun mhhh umede si amuzante,multe si multicolore.Ele sunt o solutie foarte buna de a ne distinde si uita de viata noastra de "matur".De mica nu-mi placeau baloanele obisnuite,fiindca ma temeam nespus de sunetul care il provocau cand se spargeau,pe cand astea se sapun le adoram,deoarece ma gadilau la atingere si mereu ma straduiam sa le mentin cat mai mult posibil in aer :))


63.Impletiturile de par sunt excelente atat pentru zi cat si in calitate de coafura de seara.Sunt total impotriva coafurilor pline de sclipici,bucle,floricele si muuuult fixativ.Le consider de prost gust,pentru ca frumusetea sta in simplitate si rafinament,dar nu in "clumbe" in cap...Impletiturile presupun multa creativitate si originalitate,asa ca oricand poti sa ai o noua coafura.Eu din pacate nu am un par lung care mi-ar permite foarte multe experimente,insa incerc si eu din cand in cand,insa doar cu "ajutorul" frizeritii.


                                                                                                           Dar voua ce va place?

3 comentarii:

  1. Ella, fără ca să-ţi citesc articolull, am scris aseară şi eu un post asemănător. Se pare că gîndim la fel...
    Şi apropo,citind acum ce-ţi place, realizez că atîtea nu am scris şi eu.... ce să-i fac: asta e , cînd iubesc din plin viaţa! :)

    RăspundețiȘtergere