vineri, 15 iulie 2011

i'm back again

 Dragii mei, dupa o scurta pauza am revenit pe blog. Saptamana aceasta am fost intr-o scurta vacanta in nordul Bucovinei cu o grupa de colegi de scoala.A fost superb, deoarece am (re)descoperit multe locuri frumoase,dar si mi-am descoperit colegii din alte unghiuri plus ca si gandurile mele s-au mai amestecat un pic (nu stiu daca e de bine sau de rau ;) ).
Acum am constantat ca doresc sa spun multe si in acelasi timp nu vreau nimic.Vreau totul sa-mi ramana mie, inchis si cunoscut doar de mintea mea asa cum a fost mereu. Inspiratia tot imi creeaza unele probleme.
   Am in fata mea o cana uriasa de ceai si un kg de pierseci ( imi lipseau ), privesc peste geam si ascult o muzica ciudata care defapt numai acum am constiintizat ca e prezenta ,fiindca mintea mea e mult prea departe...
   Ma gandesc daca ideele mele conteaza pentru cineva; daca ceea ce cred eu merita sa fie citit; daca,daca,daca... Nu stiu ... e o revenire mai meditativa...

   Daca cei care trec pe aici au vreo propunere referitor la temele abordate, daca doriti sa scriu despre ceva anume sau pur si simplu doriti sa-mi adresati vreo intrebare sunteti fff bineveniti ))
 

10 comentarii:

  1. Hey!Imi pare bine ca te-ai intors:)Sper ca te-ai distrat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o să aştept să citesc impresiile de după vacanţa ta din Bucovina... ador să citesc cum fiece sufleţel savurează din viaţă!
    La sigur ai avut o vacanţă superbă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Just write when you need to do this and write about YOU. It is your blog, not ours, so we trust in your topics and your statements :p

    RăspundețiȘtergere
  4. @Liudyka: a fost o saptamana destul de distractiva )))
    @colorfulballoons: certainly you are right. Thanks dear

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca o pauza, in care faci o calaltorie sau faci cu totul alceva iti poate schimba cu totul viziunea asupra vietii) si parerea despre multe lucruri din jur

    RăspundețiȘtergere
  6. Good holiday, try to rest and entertain as much as possible!

    Even the freezing cold of Antarctica has its own charm

    A hug

    RăspundețiȘtergere
  7. eu vreau sa-ti adresez o intrebare: Cind esti disponibila sa ne vedem???? :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Corinica- deja ne-am vazut ! :D Deja am baut pentru intoarcerea ei si inca citeva ocazii ;) :****

    RăspundețiȘtergere
  9. Eiii nu mai strica inca o intalnire,nu :d mai avem noi ocazii )))))

    RăspundețiȘtergere