marți, 13 decembrie 2011

the greatest surprise


Cea mai frumoasa surpriza pe ziua de azi...pentru ca e plina de emotii...Eu o ador si ma uit de o ora continuu. E super cand oamenii sunt reuniti chiar si pentru cateva secunde. Eu le multumesc tuturor si mai ales fetei mele Lore. Nu stiu ce sa zic pentru ca sincer nu am cuvinte. E ceva memorabil la care peste 20 de ani ma voi intoarce cu bucurie si iar imi va parea ca sunt tanara si alaturi de oamenii dragi de acum. Voi nu puteti intelege ce simt eu...dar eu ma inteleg si eu sunt fericita...


5 comentarii:

  1. Draga mea,inca o data La Multi Ani! Am facut asta cu cea mai mare placere!!!!:*****

    RăspundețiȘtergere
  2. so sweet...bravo pentru idee... ;).. LA MULTI ANI ELLA!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani inca odata!!!:)) MI-a facut placerea sa particip shi eu la acest mare event! :D

    RăspundețiȘtergere