marți, 13 decembrie 2011

My 19th birthday

 ufff e ziua mea...si ieri a fost si cu o zi in urma tot a mea a fost pentru ca am trait-o si m-am bucurat de ea...Azi e ziua aia la care toti te felicita si se mai adauga o unitate la varsta mea. Da imbatranesc :D:D:D:D

Cum a fost anul asta? Fericit pentru ca am invatat multe, am descoperit sentimente, oameni, pareri, ipostaze. Nu vad esenta de a face delimitari dintre 12 si 13 decembrie, dintre 18 si 19 ani. Azi nu s-a schimbat nimic, e ca ieri.

Eu sunt acceiasi si asa voi fi si la anu si peste 10 ani. Doresc doar sa fiu fericita si cu oameni dragi alaturea, care sa ma inteleaga si sa taca si sa ma asculte si nu doar sa imi zambeasca fals, sa ma barfeasca sau sa ma urasca pe ascunt...Ehhh da daca nu lasa ei sa-si ocupe viata cu prostii, eu imi canalizez energia pentru a fi pur si simplu fericita!!!

La Multi Ani mie!!!

5 comentarii:

  1. La Multi Ani, Miha (Ella)! Si eu cred ca vei fi aceeasi si maine si peste zece ani si mai incolo. Sa fii in continuare in armonie cu tine insati dar si cu noi:) Huuuuug:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti urez multa sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor si un calduros LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  3. iuhuuu...La multi ani ELLA!!! multa sanatate , succes in tot ce-ti propui sa faci ,cit mai multe momente frumoase alaturi de persoanle dragi si nu uita sa zimbesti !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Happy birthday!!! Sa ti-se implineasca toate visele, mai ales acel cu "persoane dragi care sa taca si sa te asculte:D" *_*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela la multi ani!...cam tirziu, dar cred ca inca mai ai dispozitia de zi de nastere):*

    RăspundețiȘtergere