vineri, 4 noiembrie 2011

300+

Postarea aceasta are numarul de ordine 300... yupiii. Poate pentru unii pare exagerat sau deplasat sa faci o postare cu o asa ocazie, dar eu vreau si eu o fac. Ce inseamna aceste 300 pentru mine? Sunt cam 300 de zile (defapt sunt 342) pline de inspiratie si nu prea, amintiri, planuri, o dovada in plus ca pot sa ma tin de ceea ce imi doresc si planific, cautare nebuna pe net de imagini si nustiu ce alte idei frumoase, sunt "cauzele" atentiei mele sporite fata de cei din jur. Am crescut, suntem mari, avem 2 zerouri...hai ca e un bun inceput )))    
                                          


                                                            
Ps: care a fost postarea care v-a placut cel mai mult sau nu v-a placut sau ati zambit sau sau sau ? ....

9 comentarii:

  1. FELICITARI !!! si la mai multe posturi!!! din majoritatea posturilor am luat cite ceva drept invatatura si mereu gasesc ceva fain cind intru pe aici...asa ca esti bravo !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand mi-am inchis blogul ma limpezesc adesea pe al tau, este plin de viata si de meditatie. Bravo pentru 300+, urmeaza versiunea 300000:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca il gasesti interesant ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!. Ma bucur pentru tine si multe multe posturi inainte. Imi place blogul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Good continuation of your blog, a chance to create any ideas thanks to the reality of the web!

    And good Sunday,dear

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari ! ai ajuns la un nr. frumos .

    RăspundețiȘtergere
  7. Iuhuuu!!! Felicitari!! Si eu am avut postare speciala pentru articolul cu numarul 300! :))

    RăspundețiȘtergere