marți, 1 noiembrie 2011

i'm the 7th billion

De ieri suntem 7 miliarde pe Pamant ufff... Ce nebuneala, cata fatarnicie. De ieri ma gandeam sa scriu un post pe tema data, dar la vederea a sute de reclame si stiri online m-am abtinut. Toate televiziunele il arata pe cel care a completat cifra 7 a omenirii (pff pacat ca inca nu au decis cine e :d). Stiti cine e Adnan Nivic, cu siguranta ati "alergat" la Google. Nu va chinuiti, e copilul cu nr 6 milioane, dar cine isi mai aduce aminte de el....
                                              

Eu ma consider copilul cu nr 7 miliarde si tu esti  si fratele si bunica si vecina... Toti suntem al 7-lea milion. De nu as fi eu micul ala filipinez sau rus ar fi fost al  6 999 999 999 :d Ce conteaza cine si cand s-a nascut. Conteaza cine suntem si cum suntem. Nu conteaza de de ieri suntem 7 miliarde, conteaza ca de ieri sa devenim o lume mai buna.
                                              
Ieri am gasit  un link funny la Maya. Daca doriti sa vedeti a ce numar de ordine in omenirea asta aveti, incercati urmatorul  test  ))). De exemplu eu m-am nascut al 5,508,287,745. Voi ??? :D

9 comentarii:

  1. :))) Eu m-am nascut a 4 911 305 036 -a persoana... =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ella, lumea a gresit calculul! Ok, suntem 7 miliarde, da? Dar asta nu inseamna ca acum cateva zile s-a nascut al 7-miliardelea om! In orice perioada definita de timp e cam asa: se nasc sa zicem 1000, mor 900 si populatia ajunge la 1100. Apoi se nasc sa zicem 1050, mor 940 iar populatia ajunge la 1210 dar atentie, intre cele doua momente deja s-au nascut peste 2000!!! Deci cu siguranta s-au nascut pana acum 15 miliarde de oameni pentru a se ajunge la 7 miliarde ca populatie!!! Think about it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mai iti dau un caz, pentru a te pune pe ganduri. In Romania eram 23 milioane in 1989 si 21600000 in 2002. Sunt tari in care populatia scade, dar asta nu inseamna ca in Romania tocmai s-a nascut omul 21225333 acum trei secunde de exemplu. Iarasi, pentru a se ajunge aici probabil s-au nascut deja 40 de milioane de oameni, nu uita ca in razboi am pierdut un milion, acesta s-a recuperat in zece ani dar asta nu inseamna ca in cei zece ani am stat pe loc! S-au nascut doua milioane, a murit unul si am ajuns la situatia dinainte de razboi. Sunt multe fenomene care ne arata ca al saptelea miliard om s-a nascut poate cu 100 de ani inainte de 2011! Este o logica foarte simpla!

    RăspundețiȘtergere
  4. La o logica decenta, cred ca sunt persoana cu nr 33552663121 care s-a nascut pe aceasta planete, cu toate ca populatia de acum este de doar 7002523615 Zambet voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. hihi...eu sunt a 5,579,942,319th celovecik:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Waa.. ce super site..
    Mi`a placut
    Da ce tine de numarul populatiei e incredibil :)
    Dar.. nu degeaba se spune ca conteaza CALITATEA nu CANTITATEA

    RăspundețiȘtergere
  7. If you think that in 2050 we will be 15 billion on the planet, I do not believe that the planet and its resources can support a lot of humanity.

    Good days to you dear

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andera Y: mrr mai mare ca mine :P

    @Coloured Bubbles: iau la inarmare ideile tale ;)

    @shockchat: da tu mai mica... ia uite cate aflam asa :D

    @feelthebeauty: ma bucur...cat despre calitate, total deacord

    @Ivo Serentha: eiii Mars is free ))))

    @zsilvia: :D

    RăspundețiȘtergere