luni, 31 octombrie 2011

                Happy Halloween

10 comentarii:

  1. Doamne unde s-a ajuns cu copiatul asta prostesc al sarbatorilor altor natii. Pana si pe unghii? Mie nu imi vine sa cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai lasa asa sa ne americanizam;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sustin izolarea culturala iar blamarea Halloween-ului mi se pare cel putin ilara. Aceasta 'sarbatoare' exista totusi de vreme indelungata si nu inteleg care ar fi problema internationalizarii ei. Nu mai traim in izolationism, nu mai exista granite reale si nici nu ar fi trebuit sa existe vreodata. Suntem oameni si ar trebui sa luam tot ce este frumos, util sau haios din orice colt de lume. Halloween-ul pentru mine inseamna placinta de dovleac, merele umplute delicioase si ocazia de a ma plimba cu cei dragi pe Franceza, Lipscani sau Smardan. Am ales sa ma bucur de fiecare zi asa cum e, nu sa comentez ironic de pe margine.

    Happy Halloween!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Costin: sunt si cazuri mai ciudate :P

    @Goda: nu inteleg de ce toti asociaza Halloween-ul cu USA, e o sarbatoare celtica, un fel de Craciun de al nostru. De ce sa nu ne bucuram si noi daca e vorba de o sarbatoare frumoasa si pasnica ;)

    @Coloured Bubbles: nu sunt nici eu un mare fan al globalizarii, dar mai bine sa preluam o sarbatoare decat droguri sau arme. Nu cred ca trebuie sa fim niste inchisi la minte...Atunci cand cunosti si alte culturi incepi mai bine sa o intelegi pe a ta proprie + ca vezi ca oameni de la distanta de mii de kilometri de tine se bucura la fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Thanks:X Stii ca ador poza cu unghiile, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ella,

    si eu am observat ca oameni de la mii de kilometri distanta se bucura adesea la fel, iar asta mi se pare foarte frumos. Pasiunile lor asemenatoare sau chiar mai mult de atat arata ca nu suntem chiar atat de diferiti cum au dorit unii sa credem. Iar iubire, inteligenta, pasiune si suflet se afla oriunde.

    Zambet:)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)...am sarbatorit pe cinste...:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Coloured Bubbles: zambet :d

    @shockchat: bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Weeee ce-mi plac unghiile! Nu neaparat ca tine de Halloween, dar imi place combinatia de culori! E draguta! :D

    RăspundețiȘtergere