duminică, 23 octombrie 2011

Coloured Bubble

Baloane colorate in capul meu...Azi voi scrie un post fara un sens anume, fara logica despre cineva care de factum nu-o cunosc, dar care am ajuns sa o simt aproape. Nu cred prea mult in prietenii sau ceva gen; te-am vazut si esti prietenul meu, dar cred ca oamenii care nu se cunosc, care nu au interese sunt sinceri ...

Cineva pe care o cunosc de 9 luni, pe care am descoperit-o treptat, a carei imagini colorate m-au facut sa zambesc, prin intermediul careia am descoperit si eu Bucurestiul, tot ea ne-a tinut in curs cu cele mai ciudate ))) sarbatori, m-a initiat in arta si am gasit unele din cele mai interesante recomandari de lectura.... pleaca. Pleaca pentru ca asa cateodata viata ne face sa ne cautam implinirea in alta parte. E ciudat ca de mici ne inchipuim o viata frumoasa, roz, "de printesa" si cand ne pomenim acolo ea nu e asa... si incepem s-o cautam.

E trist cand esti nevoit sa-ti lesi viata, sa pasesti peste acei 20 si ceva de ani sa sa o iei de la capat: loc nou, oameni nou, clipe noi... Urasc cand nevoiele ne biciuiesc si ne alunga departe, macar de ar fi din propria dorinta, dar nu e asa... E ca o calatorie fortata, un exil al propriilor necesitati.

Stiu ca despartirea de "ale tale" e si asa absurda si grea...Eu iti doresc ca inceputul tau sa fie prodigios. Sa gasesti acolo departe implinirea si linistea sufleteasca de care ai nevoie. Sa vezi in tot ce te inconjoara si se va intampla partea buna si frumoasa....

Capul sus si codita morcov! :D

2 comentarii:

  1. Iti multumesc, Ella! Cu sufletul voi fi in continuare aici si iti voi 'comenta':) Am ramas fara cuvinte... iti multumesc mult pentru tot! Sper sa vina candva ziua in care o sa ma intorc (cu blogul). Superba fotografia, mi-a provocat o pofta teribila sa mananc struguri:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cea mai mare dragoste,draga mea! Big hug

    RăspundețiȘtergere