miercuri, 19 octombrie 2011

school of bitch

Scoala e importanta in zilele noastre, deoarece se considera ca ne invata ce e viata, cum s-o traim si de ce  s-o traim. E un fel de manual despre "cum sa devenim oameni" si un fel de simulator de viata...dar lasam partea asta educationala intr-o parte ca nu despre ea vreau eu sa vorbesc...

Azi  vorbim despre ce ne invata familia. E oare  o scoala buna? Cu ce nota o absolvim?! Familia e mai degraba cea care primeste "nota", atunci cand educa o noua fiinta (mhh suna a lectie de civica)... Tot e bine si frumos,dar parca titlul nu se leaga,da?! )))) Dar inainte sa continui cu subiectul propriu zis o sa va relatez o mica istorioara, adevarata la care am fost martora cateva saptamani in urma.

Stau la terasa... In fata mea vad o tipa vulgara. Are in jur de 35 de ani, e imbracata intr-o rochie scurta, transparenta si extra decoltata (mhhh frumoasa priveleste, nu :D). Cu ea sta o fetita de 14-15 ani. Femeie vorbeste tare si rade mereu in hohote asa ca nu mi-a fost dificil sa le aud conversatia...Ea ii da fetei sfaturi despre cum sa cucereasca un barbat. Vorbeau ceva la general. Doar femeia vorbea, fata asculta entuziasmata. Ii spunea ca nu prea conteaza varsta partenerului si ca ea fiind o fata frumoasa poate sa cucereasca pe oricine si nu trebuie sa-si piarda timpul cu "copii" de varsta ei. Sa nu se uite la cei saraci care nu au nici de-un buchet normal, ca dragostea e numai pentru copii si ca cuvintele frumoase nu le pui pe tine... Apoi fata a numit-o pe femeie "mama"...Ufff am ramas uimita desi banuiam un astfel de final...


Deci astazi asta se numeste "educatie". Astea sunt mamele moderne: invata fetele cum sa se vanda mai convenabil. Nu zic ca ar trebui sa traim ca in era de piatra. Discutiile deschise intre mama si fiica sunt binevenite. Sunt lucruri care o fata trebuie sa le afle anume de la mama ei si nu de la prietene sau net, dar unele lectii de viata sunt "de prisos". Poate si descoperim uneori ce prostute am fost la 14,16,18,20 dar asa a trebuit sa fie ... cu fiece an crestem si cu fiece experienta progresam...

Si asa unele copile sunt prea "avensate" in unele domenii, sunt prea dezinhibate si prea interesate. Nu trebuie sa le mai cultivam aceste deprinderi de mici...

2 comentarii:

  1. Si mie imi pare rau, Ella. Din pacate Romania nu imi poate asigura linistea si confortul pentru a da frau liber pasiunii pe perioada nedefinita. Am nevoie disperata de un serviciu si este clar ca nu il voi obtine aici. Trebuie, in regim de urgenta sa plec in strainatate pentru a-mi cauta o noua viata, lucru care implica foarte multe riscuri dar este si o provocare. Sper sa reusesc si sa-mi regasesc linistea zilei de maine pentru a continua sau a restarta un blog care sa tina mai mult. Totusi, voi urmari, in masura timpului disponibil, anumite bloguri dragi (crede-ma, de suflet nu am foarte multe), iar al tau este unul dintre ele. Pot sa iti spun ca sunt foarte dezamagit de multe lucruri intamplate in ultimele luni, lucruri ce m-au facut sa iau aceasta decizie. Dinspre tarisoara sora de peste Prut nu am decat cuvinte de lauda si un respect profund. Un cald huuuug!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca nu ma mai mira absolut nimic la lumea din ziua de azi. Zau ca a ajuns sa-mi fie sila, scarba, teama si lehamite sa ma gandesc la faptul ca traiesc printre astfel de oameni. Nu stiu incotro ne indreptam, dar nu vad lucru bun in viitor... :(
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere