duminică, 30 octombrie 2011

Midnight In Paris

Si din nou vorbim despre film. Eu personal am vacanta saptamana ce vine (nu ca o sa am mai mult timp liber), dar voi daca aveti timp liber sau daca sunteti in cautarea unui film bun, voi incerca sa va propun eu ceva.


Dupa cum anunta si titlul locatia e Paris, automat ii atribuim o tenta romantica. De fapt e cea mai noua comedie romantica in regia lui Woody Allen, cea care a deschis sesiunea de la Canes din anul asta. Pe scurt e vorba de dragoste, despre vise, despre cautarea propriului eu, e o paralela dintre prezent si trecut, e o calatorie in timp (la propriu). Din distributie face parte Owen Wilson (pe care il indragesc foarte mult), frumoasa Rachel McAdams din The Notebook , putem deasemenea intr-un rol secundar sa o observam si pe Carla Bruni. 


De ce ar trebui voi sa-l alegeti anume pe el din miile filme propuse? Pentru ca e un film de calitate, in care avem de vazut nu doar funduri si sani frumosi, pentru ca are bun gust, pentru ca are idei si un concept original. Sincer, nu cred ca ve-ti regreta. Din partea mea il vad in nominalizarile de la Oscar 2012. Vizionare placuta!


                       


inspired by   film-bun   cinemagia   imdb

7 comentarii:

  1. :D Eu cred ca o sa-l iau sa -l vad:D Multam' de recomandare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-l vad si eu. Nu vad cum nu putea deschide sesiunea de la Cannes atat timp cat actiunea are loc tot in Franta, la Paris:p Putin subiectivism nu strica=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vizionare placuta fetelor! Sa va intoarceti si cu o parere pe aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu filmul si e... extraordinar. L-am adorat, il ador! Vroiam sa plec a doua zi in Paris :)). Dar e "grele".

    RăspundețiȘtergere
  5. ehh macar un om care ma intelege :D

    RăspundețiȘtergere
  6. actorul asta ma amuza tot timpul cu nasucul lui turtit)

    RăspundețiȘtergere