luni, 9 mai 2011

The Notebook




Scurta descriere:

Allie Hamilton si Noah Calhoun, personajele principale ale unei carti pe care un batran vine in fiecare zi sa o citeasca unei femei internata intr-un azil, se intalnesc la un carnaval si se indragostesc. Povestea lor de dragoste este plina de peripetii, incepand cu dezacordul parintilor lui Allie de a fi impreuna cu Noah. Vazand ca nu se pot impune in fata tinerilor, parintii hotarasc ca familia sa se mute din oras. Neprimind nici un semn din partea lui Noah, Allie vrea sa se casatoreasca cu Lon, un soldat american, dar nu inainte de a merge sa-l vada pentru ultima data pe Noah. Acum este momentul in care trebuie sa decida ce va face in continuare, simtind ca dragostea dintre ea si Noah e la fel de puternica chiar si dupa atatia ani.

.


L-am privit azi...Nu era in planurile mele astazi sa ma apuc de vizionat.Butonam aiurea cautam ceva sa sune bine la tv pentru ca vroiam sa ma apuc sa scriu ceva si am dat peste filmul asta.Inceputul daca sincer nu m-a captivat de loc..dar nu stiu de ce nu am schimbat...Si iaca asa m-am apucat de privit...

Filmul e memorabil...Desi relateaza o poveste desfasurata acu' vreo 50 de ani in urma e foarte actual...E despre iubirea aia vesnica la care cu toti visam si permanenta problema cu clasele sociale...


Cu siguranta e pe lista celor mai bune filme de dragoste din toate timpurile, desi povestea in sine nu e decat despre un el si o ea, care se potrivesc bine, care reactioneaza normal, cu certuri si cu pasiune.Este de fapt ce-si doreste fiecare om de la viata lui!! Sa fie alaturi de persoana iubita pana in ultimul moment. E un film in care ....dragostea e pe primul loc.


                                      

4 comentarii:

  1. frumos film...foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. filmul asta l-am vizionat pentru prima oara cred ca cu un an in urma; mi-a placut atit de mult, incit l-am privit inca de vreo 3 ori si oricum nu-mi puteam stapini lacrimile la sfirsit.

    RăspundețiȘtergere
  3. m-a impresionat enorm, chiar imi place, l-am privit cu sora mea mai demult...si nici nu am cuvinte defapt sa-l descriu (ai facut-o tu) minunat blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc! un film frumos de-a dreptul

    RăspundețiȘtergere