marți, 31 mai 2011

the last...


The last day of school,the last day of spring,the last day...
   
Azi s-a sfarsit...astazi multe lucruri au luat sfarsit.Gata cu scoala.Cred ca ar trebui sa ma bucur..da ma bucur,dar nu pentru ca voi scapa de teme,profi si nustiu ce alte lucruri (chiar nu ma deranjeaza atat de tare),ma bucur ca voi scapa de o senzatie stupida care era prezenta in ultima saptamana in sufletul meu.Cred ca acum va fi liniste si totul va fi bine.Chiar aveam nevoie de o pauza,pentru ca sunt obosita: mintal, fizic, sufleteste ...

Demult nu mi-am dorit atat de mult sa vina vara.Toti stiu ca nu ma dau in vant dupa atat caldurica,dar acum vreau,vreau,vreau VARA...numar clipele pana sa vina.Atat de mult vreau sa fug undeva unde nu stiu pe nimeni,sa cunosc oameni noi care nu ma stiu pe mine si sa nu ma poate face sa sufar,sa nu le pese de cine sunt si sa traiasca doar clipa.

Desi primavara aceasta a fost fantastica,vreau sa se sfarseasca si maine sa inceapa o noua viata.Azi priveam la toti adunati la scoala,emotii,ultimul sunet...calvar in sufletul meu...

Ar fi trebuit sa scriu ceva frumos,insa sincer nu-mi vine nimic in minte...Ma gandesc cum va fi la anul,clasa 12,ultimul an de scoala... si nu ma duce capul...cum zice Ady:"va fi cum va fi" si chiar nu vreau sa-mi fac multe iluzii...

Azi am iesit...trebuia sa ma ajute...dar s-au mai adaugat probleme...Nu stiu de ce toate trebuie sa vina odata...Chair toti oamenii din viata mea au hotarat sa dispara intr-o zi ?...Sau poate eu ii alung,desi nu cred,fiindca am mare nevoie de ei acum..

Pesimismul meu e "stupid si banal" cum a fost catalogat azi de cineva,dar ce sa-i fac...Asa sunt eu,asa sunt acum si asa simt...Stiu ca maine va fi mai bine,ca toate se vor rezolva...dar azi e aiurea si nimeni nu poate intelege asta.De ce? Fiindca eu simt,cu mine se petrece si nimeni nu are nevoie si nici nu poate sa ne inteleaga cand nii greu...

   pff maine e vara...maine va fi alta zi...the first...

ps: cantecul asta l-am ascultat azi de 100 de ori cred si cred ca corespunde cu starea mea de spirit...e frumos, mie cel putin imi place...printre putinele lucruri care azi imi plac mhh :)




2 comentarii:

  1. un articol..plin...de suflet...desigur ca nu stiu 100 % ce simti...dar fiecare trece prin momente grele...oricum totul va fi bine..si tu stii asta..:0....si eu la anu sunt a 12....un pic imi e frica ....dar stiu ca aceste 3 luni....nu sunt nici a 11 nici a 12...sunt doar eu si mult asteptata vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca va fi bine...mi-a placut enorm faza cu "dar stiu ca aceste 3 luni....nu sunt nici a 11 nici a 12...sunt doar eu" really nu m-am gandit niciodata asa ;)

    RăspundețiȘtergere