vineri, 20 mai 2011

leapsa with my Lore

Vreau sa fac o mica introducere,asa ca sa intelegeti mai bine de cine este "vorba"big grin


Ea e Lore,my Lore...e colega de clasa si o buna prietena...Mrrr am cunoscut-o aproximativ cu 6 ani in urma.Prima imagine:Barbi cazuta de pe luna,era parca din alta lume si se vedea ca nu se simte prea comfortabil (pfff ce mult s-au schimbat lucrurile,nu?smug)...Acum ea s-a schimbat sau poate adaptat, nu stiu ... Ce pot spune despre ea e ca e cea mai credula persoana de pe glob,in curand face 18,dar sufletul e inca de copil (chiar daca adesea pare cu totul! altceva). Eu cred ca ar fi canditata perfecta pentru Miss,fiindca i se potriveste de minune fraza aia celebra "I want peace in the whole world",ea chiar asta vrea...E frumoasa foc (puteti sa va convingeti si voi) si mai mult ca frumoasa se iubeste pe sine si stie sa se puna in valoare...Ce imi place mie la ea?...Nu am idee,cred ca tot...Sincer,lume, daca as avea o sora ea ar fi aceea,fiindca ar fi atat de diferita de mine si totusi atat de aproape pentru a o intelege...
Iti doresc my Lore sa fii fericita si sa traiesti toata viata in lumea aia perfecta din capusorul tau pentru ca o meriti!love struck

   


Si aceasta e leapsa facuta de Lore

1.Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul? nu as putea continua o relatie cu o persoana care ma inseala

2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela? sa ma simt femeie implinita

3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie? nu as ajunge la asa nivel,sunt o persoana pasnica

4. Ce ai face cu un miliard de dolari? banii aduc bani,i-as investi

5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun? eu sunt prietenul meu

6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată? da

7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat? persoana iubita nu m-ar face sa astept

8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă? nu

9. Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii? Ashton Kutcher tongue

10. Ce suge viaţa din tine? tineretea

11. Cum te vezi peste zece ani? fericita

12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta? singuratatea

13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa? un exemplu bun pentru mine

14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac? casatorita

15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti? sting alarma

16. Ai da totul într-o relaţie? daca as stii ca merita

17. Cariera ta este vitală pentru tine? pe primul plan e familia

18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru? nu

19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie? nu iubesc singuratatea

   Untitled Untitled  


                    

14 comentarii:

  1. Ms muuult scumpa mea :X

    RăspundețiȘtergere
  2. oameni, eu o iubesc pe fata asta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Fata asta va iubeste pe ambele <3

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumoasa cu adevarat,e atat de femenina.Esti norocoasa ca ai o asa prietena.Vreau si eu una,da fix asa!Se poate? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mrr merci,chiar sunt norocoasa ca "o am" :d.Fix asa mai cauta,ca pana cand e a mea,da mai stii...

    RăspundețiȘtergere
  6. da da Michelle pe mine nu ma da la nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  7. eii cum sa te dau...pe urma de unde iau alta :d

    RăspundețiȘtergere
  8. "persoana iubita nu m-ar face sa astept" total de acord...esti frumoasa si dupa raspunsuri cu siguranta si desteapta.

    Bravo Ella.Super post.Sa ne mai aduci asa prietene :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu siguranta e si desteapta si mai are inca 1000 de calitati,doar e prietena mea :d

    merci mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-a placut ideea "eu sunt prietenul meu"....

    RăspundețiȘtergere
  11. nui chiar asa de destepteapta , ii cam prosta in materii la scoala sa fim sinceri )))

    RăspundețiȘtergere
  12. difinitie din DEX "destept-care se orientează cu pricepere în orice situație, trăgând foloase"...mmm in viziunea mea destept nu e echivalent cu tocelar,dar ma rog fiecare cu gandirea lui...

    eu accept orice tip de comentariu pe blog,pentru ca traim intr-o lume libera,dar sa nu fim rautaciosi va rog

    ps:daca faci parte din tagma celor "destepti" ar trebui sa stii ca "proasta" se scrie si cu a :))

    RăspundețiȘtergere