luni, 2 mai 2011

Welcome home :d

  Hey hey hey am revenit...cu cateva minute in urma m-am intors dupa o lunga,placuta si asteptata vacanta...)))
  As vrea multe sa povestesc,dar toate sunt de-a valma in capul meu...Ce pot sa va spun,m-am odihnit de milioane macar ca abia azi dimineata am inteles ca am fost in vacanta :d saptamana aceasta practic a trecut pe neobservate...hmmm i-am revazut pe multi.Pe multi i-am descoperit din nou,pe unii care asteptam sa-i revad pana la urma am inteles ca nu prea am chef de ei:)) pe altii care ii ignoram am vazut ca sunt "de treaba"...Mi-am limpezit mintea de binele...am unele viziuni schimbate (sunt mici,sa nu va imaginati ca imi schimb viata intr-o saptamana :d).Cred ca aveam nevoie demult de o pauza,asa de aia cand uiti de toate si de toti (credeti-ma am uitat cei aia telefon,niciodata nu m-am dispartit de el si acum cu orele statea pe undeva pfff)...Vremea frumoasa de afara a fost in ton cu buna dispozitie a mea...Mai de parte nu continuii ca daca incep termin la vacanta ceilalta ...


  Azi a fost o zi destul de "grea" din perspectiva ca a trebuit iar sa fac bagaje,sa-mi iau ramas bun de la toti :d,sa merg 2 ore cu masina pfff desi partea cu masina prin ploaie mi-a placut,fiindca eu ador sa merg prin ploaie,sa-mi fie caldut si sa ma uit cum alearga oamenii uzi pe afara si sa ascult ceva "bun"!...




  Am ajuns.Orasul e verde! si desi nu ador culoarea acesta acum imi place...e asa plin de viata,abia astept sa dau o raida zilele astea...


  Am o sumedenie de lucruri de facut,viata mea din nou devine programata si revine statusul meu permanent "busy" mhhh o sa duc dorul orelor ale de odihna prelungita...


  Miine la scoala...nustiu daca vreau sau nu...vreau sa scap de teze asta e cert pentru ca dupa aceasta iar va fi bine :))...Sper sa fie miine o zi buna,asa nu prea grea pentru ca sincer nu sunt pregatita :d
  Acum ma duc sa mai fac ceva,ce inca nu stiu pentru ca am o groaza de lucruri de facut si miine iar devreme trebuie de trezit....
                                                                         
                                                                                     Cele bune voua...welcome for me ...





4 comentarii:

  1. da..vacanta asta a fost un pic mai deosebita decit celelalte si pentru mine..parca a fost mai lunga decit in alti ani..:)...si eu ma bucur ca te-ai reintors...intram pe pagina ta...si nimik nou...:(...iar acum o sa citesc cu palcere...:)...iar de teze...o sa treci si eu cumva cu bine...suntem bravo nu-i asa ???

    RăspundețiȘtergere
  2. suntem cele mai bravo !!!

    ma bucur ca "treceai" pe aici...sper sa te bucur cu posturile mele noi :))

    RăspundețiȘtergere