vineri, 27 mai 2011

Glamorous leapsa :d

   Salutare,dragii mei.Azi continuii ciclu  "Leapsa" cu una din colegile mele de clasa.Ea e Corina si dupa cum v-ati abisnuit voi face o mica "indroducere".
   Asa deci...o stiu de prin clasa 1 si pana acum inca nu am "scapat " de ea pfff big grin
E cea mai autentica blonda (desi de la un timp incoace prinde la culoare).Desi multi pot spune ca uneori nu ne prea avem la inima,sunt aparente,pentru ca relatia dintre noi doua cred ca e cea mai sincera din lume: fiecare stie ce gandeste una despre cealalta si ne acceptam si ne acomodam la situatie fara prea multa prefacatorie (lucru rar intalnit in ziua de azi).Aparent e plina de fite,glam (am asortat fondul muzical party),mandra si neinduplecata,dar in realitate e altfel.Ce admir la ea...mandria "de sine" (persoana asta stie cu adevarat sa se iubeasca pe sine) si atentia aia nebuna pe care nimeni si nimic nu o intrec (radarul e o nimica toata pe langa ea big grin).E copilaroasa in suflet,uneori rea si razbunatoare,uneori capricioasa,uneori alintata...asta e Ea..
   Nu stiu daca voi ati inteles ceva din descrierea mea,dar e o parere,o remarca,o descriere asa cum e ea in mintea mea...
   Ps: sa fii "cuminte"...dar nu prea,ok?

1. Principala mea trasatura- punctualitatea
2. Calitatea pe care doresc sa o gasesc la un barbat-sinceritatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie-modestia
4. Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei-increderea
5. Principalul meu defect -duplicitatea
6. Indeletnicirea mea preferata -ice skating
7. Fericirea pe care mi-o visez -dragoste sincera,familie temeinica,job prosper
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire -singuratatea
9. Locul unde sa vrea sa traiesc- alaturi de cei dragi :)
10.Culoarea preferata-alb
11. Floarea care-mi place -trandafirul alb :p
12. Pasarea mea preferata -randunica
13. Poetii mei preferati- Grigore Vieru
14. Eroii mei preferati din literatura - Esmeralda (Notre Dame)
15. Actorul/actrita preferata- Jessica Alba
16. Pictorii preferati-Van Gogh
17. Eroii mei preferati din viata reala-parintii
18. Ce urasc cel mai mult- tradarea,minciuna
19. Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere-inteligenta
20. Cum as vrea sa mor- de batranete
21. Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgenta-mandria
22. Deviza mea-"When you want smth all the Universe conspires in helping you to achieve it." (P.Coelho)


12 comentarii:

  1. Multumesc mult,Michelle! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu prea inteleg,cine e iubita ta :d :d :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana: pai ai grija :D:D
    <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  4. ah.cit de tare vreau si eu sa fiu punctuala..eu ori intirzii ori vin prea devreme..:)...si eu apreciez modestia la o fata...si sinceritatea la un barbat...imi place cintecul...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Loredana: am iaka asa,k nu poti tu iubi pe una mai mult ca pe alta,nu :)))

    @Corina: asta noi sa avem grija,ea la noi e "fata razboinic" :d

    @Shockchat: mrrr eu cel putin tot sunt punctuala,oricat de mult as incerca sa intarzii tot nu se primeste,cantecul si eu il ador si se potriveste de minune contextului,crede-ma :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma intimidati intr-atit de mult "cintecul se potriveste de minune contextului" :D:D

    Shockchat: cu dorinta treci si marea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. CorinaG. stiu ca treci marea...dar sunt 2 probleme.....lenea uneori e mai puternica decit dorinta...si in plus...nu stiu a innota...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. haha,Michelle,mi-o placut si mie faza,ok Shockchat,pot doar sa-ti urez succes!!

    RăspundețiȘtergere