luni, 30 mai 2011

sleepy


    Mrr azi am avut o zi nebuna.M-am trezit la 7 (pff e duminica oameni),am plecat la salon,apoi mi-am "muncit" capul cu ce flori sa aleg,apoi am plecat la un jubileu in celalalt capat al tarii. Pff 300 de km, 3 ore de mers cu masina,oboseala totala.Dar a meritat pentru ca a fost o petrecere de nota 10+.Nu am fost nimic deosebit in materie de muzica sau mai stiu eu ce caracteristic unor asemenea activitati,dar oamenii care s-au adunat a facut o atmosfera de milioane.Am revazut multi oameni cu care nu ma mai intalnisem de ani buni,am cunoscut altii noi care m-au fascinat de-a dreptul.Am invatat despre prietenie,despre obisnuinta,despre dragoste la prima vedere,despre fatarnicia omeneasca la putere maxima.Abia am sosit si mintea mea e plina de emotii,ganduri...dar sunt si obosita si inca maine la scoala.

   Piesa care urmeaza poate parea aberanta,dar ea m-a distrat pe tot parcursul drumului."Colegul" meu de drum,un student de la conservator,asculta ceva,mi-a propus si mie...primul gand: "wtf cine stie ce mai asculta,vreo sonata :d" pff a fost piesa data.Atat de tare ne-am distrat ca multa vreme o voi tine minte,e semnificativa...


3 comentarii:

  1. ma bucur ca te-ai distrat pe cinste.....si am gasit si ceva funny in articolul tau...cica tu spui ca te-ai trezit la 7 si ca e duminica...dar deasupra articolului e scris luni....si inca ceva...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar m-am distrat...eu pur si simplu duminica m-am apucat sa scriu,dar cand am publicatera deja era luni(00:10):D era destul de tarziu pur si simplu

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am dat eu seama..doar ca sa primit funny :D

    RăspundețiȘtergere