marți, 25 octombrie 2011

no title

Sunt extenuata... Capul imi cade usor, corpul e greu si mintea departe. Imi e frig, am inceput sa fiu friguroasa... Oare de ce?!... mhhh insa nu cred ca asta conteaza acum. Ce conteaza? Nimic, chiar nimic. Vreau sa ma simt libera, libera de toate si de toti, pentru ca asta e tot ce am si ce ma face sa fiu cum sunt. Sunt independenta. Putin imi e capul la altii (deh mai sunt si exceptii, ele imi umplu capul), putin imi pasa de ce se intampla. Prefer viata cu gust light. Nu am o viata usoara, nu am o minte decolorata, nu am un suflet gol doar prefer sa ma autoprotejez si sa iau viata asa mai pe sus ca de nu ma ia ea pe mine. Azi nu stiu cum ma simt. Nu stiu ce vreau si asta ma exaspereaza. Nu-mi place indecizia.

5 comentarii:

  1. Ramai independenta, Ella. Este cea mai potrivita modalitate de a supravietui. Ramai light and bright!

    RăspundețiȘtergere
  2. Priveste in sus, nu te teme de decizii. Adica in asa zile doar trebuie sa le lasi sa-si faca treaba.
    Simte-te libera, nu-ti fie frica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A naibi tare e starea asta de nehotarare; sa simti ca nu stii ce vrei si ce sa alegi; nu esti in stare nici sa alegi ce sa mananci... Sper ca ai reusit sa treci peste starea asta si ca esti bine acu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sufar, nu-mi e frica, nu sunt trista... doar ca m-am pus pe "gandit". Merci fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt noul cititor al blogului tau .. daca vrei sa facem un schimb de link-uri add silviublog . Seara faina :x

    RăspundețiȘtergere