sâmbătă, 29 octombrie 2011

Cele 10 porunci ale Facebook-ului

Tot "umbland" de ici colo pe net am gasit ceva funny pe un site cu denumire sugestiva zambesc. Cititim, fratii mei, cu atentie ))) not worthy
  1. Eu sunt reteaua ta sociala; sa nu ai conturi pe alte retele sociale in afara de mine
  2. Sa nu iti faci profile false
  3. Sa lasi comentarii la activitatile prietenilor tai
  4. Adu-ti aminte sa intri cat mai des pe Facebook
  5. Socializeaza cu prietenii tai
  6. Sa nu ignor nici o cere de prietenie, aplicatie, invitatie
  7. Sa nu postezi poze indecente
  8. Sa nu furi prietenii pritenilor tai
  9. Ajuta-ti vecinii pe Farmville
  10. Sa nu pui status sau stare civila mincinoasa 

7 comentarii:

  1. =))))))))))) pe a 10-a n-o respect =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am Facebook dar banuiesc ca este o carte cu o mie de fete, lol:p

    RăspundețiȘtergere
  3. De azi inainte sa le respectati pe toate ca de nu adio rai facebook- ist ))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaa :D nr 10 e tare de tot!!!! p.s : postare creata de fata care singura nu are facebook! :p FA-TI FACEBOOK!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. )))) nu creata, da preluata :P. Mai am de izbavit cateva "pacate" si dupa asta imi fac )))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Tare!
    Ca sa nu incalc a noua porunca trebuie sa stau toata ziua pe facebook :|

    RăspundețiȘtergere