vineri, 28 octombrie 2011

in my silence

Avem nevoie de liniste. Avem nevoie de o retragere, dar uneori credeti-ma ca linistea poate sa ne exaspereze. Azi am ramas fara voce, la propriu. Pur si simplu m-am sculat dimineata si am inceput a vorbi de ma auzeau doar mustele )))) Nu stiu de la ce, pentru ce si pentru cat timp.

                                                         
Senzatii?!.... Au ras toata lumea de mine si de "volumul" maxim de care sunt capabila, pana si soferul de la taxi a facut haz de necaz. Eu ii zic destinatia de care aveam nevoie, in soapta ca cam asa suna vocea mea, dar el imi raspunde inca si mai incet... Super oamenii se simt funny, ce sa zic. Chelnerul a intrebat de 4 ori ce vreu si pana la urma tot cred ca nu s-o priceput pana la urma. Am avut  "chef" sa ma cert cu cineva si nu, ca cica "nu am voie sa fortez"...da tu ai voie sa fortezi nervii mei )))
                                                            
Ce sa va spun, dragii mei, daca cineva s-ar fi gandit ca asta ma va invata sa vorbesc mai putin neiii nei neiii sincer am gasit alternative: scriu biletele, sms, mms :d. Nu stiu cat va tine asta, dar imi e dor deja sa vorbesc la telefon (in prima faza nu m-am prins ca daca vorbesc asa incet la telefon nu voi putea vorbi :D).

Offf un moment de liniste... merita folosit rational,nu? Eu de regula cand am parte de liniste gandesc poate mai mult (daca se poate spune asa) si credeti-ma pentru cei din jur nu e intodeauna benefic... dar ce sa-i facem...

6 comentarii:

  1. :)) Se mai intampla si la case mari:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Linistea si retragerea fac parte din fiinta noastra. Cu cat 'progresam' ca omenire, cu atat avem nevoie stringenta de liniste. Parca totul este un zumzet apasator, NOISY. Este recomandabil sa gandesti prea mult pentru ca apoi sa gandetsi mai putin:p

    RăspundețiȘtergere
  3. mhm,din partea mea,poti sa mai stai asa citeva zile,dar eu in fiecare zi sa te sun sa te "ascult" totusi nu mi-a ajuns ziua de ieri)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @C.L.M.: aha ))))

    @Coloured Bubbles: imi place enorm ultima ta fraza ;)

    @C.G.: draguta ca intodeauna :P

    RăspundețiȘtergere
  5. ma stradui sa nu pierd din autoritate)

    RăspundețiȘtergere
  6. saracuta de tine .. :X :* ... sunt amuzante intamplarile dar si .. triste pe de alta parte ..

    RăspundețiȘtergere