duminică, 30 octombrie 2011

Leapsa

Am gasit la kupidonciq o leapsa interesant si mi-am propus sa o fac sa-mi mai diversific si eu timpul.


1. Ai vreun animal?
Nu... niciunul. Nu ma am prea bine cu "cei mai mici ca noi" ;)
2. Numește trei lucruri care se află acum lângă tine.
o cana cu ceai, telefonul, laptopul

3. Cum e vremea afară în momentul acesta?

frigut, dar cu ceva soare....mrr ador peisajul de dupa geam


4. Conduci?

nu

5. La ce oră te-ai trezit azi dimineață?

10:15 mhh s-a schimbat ora...asa fine ))

6. Când ai făcut ultima oară duș?

saptamana trecuta :P (de ce in ultimele lepse toti intreaba de dus...sunteti obsedati fratilor)


7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Midnight in Paris il recomand!


8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?

"poate propui tu ceva interesant"


9. Ce ton muzical ai la telefon?
captain tune :d

10. Ai vizitat altă țara?

da

11. Îți place sushi?

da...dar nu zic ca sunt fan number one

12. De unde îți faci cumpărăturile.

depinde de cumparaturi...

13. Iei medicamente ca să poți să adormi?

nu...pana cand bine merci o duc bine cu somnul

14. Câți frați ai?

niciunul...da il vreau cu imprumut de la my Lore ;)


15. Ai laptop sau desktop?
laptop

16. Câți ani o să împlinești la următoarea aniversare?

19 ufff ... daca sincer ma cam exaspereaza ideea :d

17. Porți lentile de contact?

nu... desi nu am vedere 100%

18. Îți vopsești părul?

da...de mai mult de un an

19. Povestește-mi ceva ce plănuiești să faci astăzi.

sa stau in pat...am febra ((

20. Când ai plâns ultima oară?

daca sincer nu-mi mai aduc aminte

21. Care este topping-ul preferat pe pizza?

ketchup

22. Ce pereferi: hamburgerii sau cheesseburgerii?

cheesseburger, desi nu prea prefer mancarea fast-food

23. Ai stat vreodată toată noaptea trează?

vreodata? ))) daaaa

24. Ce culoare au ochii tăi?

caprui

7 comentarii:

  1. Imi plac si mie toate chestiile astea,sunt atit de interesante, chiar azi am luat de pe blogul tau "Leapsa alfabetica" E super interesanta... Te astept si pe la mine prin vizita:D:))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) eu n-am primit leapsa cu dus =))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iuliana: merci si mie mi s-a parut funny

    @C.L.M.: cum asa? )))

    @Coloured Bubbles: multumesc, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) ... majoritatea mi se potrivesc :) :X

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Am primit o groaza de lepse in ultimu' timp, da' asta cu dusu' cred ca te urmareste pe tine. Parca n-amm ai vazut intrebarea asta... Sau nu-mi amintesc eu? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. http://ella-memories.blogspot.com/2011/10/leapsa-alfabetica.html litera S.... vedeti ca nu-s paranoica )))))

    RăspundețiȘtergere