vineri, 14 octombrie 2011

La Multi Ani Chisinau!!!


Azi orasul meu a crescut.Are deja 575 de ani uffff. Ce "mare" s-a facut ))).Azi eu il felicit cu ziua lui si ii spun ca il iubesc!!!.Poate Chisinau nu e cel mai mare,mai popular,mai vechi oras, dar e al meu si cu siguranta e cel mai aproape de inima mea.Primul lucru care l-am vazut in viata a fost peretele maternitatii din Chisinau :p, primul strop de oxigen tot de aici l-am luat.Aici am crescut, am invatat, am ras, am plans, m-am distrat, am crescut impreuna cu el.

Pentru mine Chisinau e spatiu meu.Aici eu stiu tot,cunosc toate locurile,ii simt si inteleg starea.Aici ma simt acasa pentru ca aici e casa mea de factum!!!

Nu zic asta fiindca e ziua lui,zic ca asa am simtit eu, inspirata fiind si de atmosfera din tot oras. E sarbatoare!!!

Ce-mi place mie la Chisinau, ce v-as recomanda eu (celor ce nu ati "calcat" pragul lui ): avem strazi  frumoase: in laterar,ca stazile in sine sunt un dezastru, da le facem si pe astea; avem localuri: simple si de fite, linistite si aglomerate, poftim alegeti :D;avem parcuri multe si verzi si mai nou cu net in ele; avem magazine de tot felul, bani sa fie....avem oameni de tot felul,parca ar fi o expozitie umana ))))

La Multi Ani Chisinau!!!

2 comentarii: