marți, 8 noiembrie 2011

50 questions that will Free My Mind

5.What is the one thing you’d most like to change about the world?


Ma inerveaza ipocrizia, ma inerveaza prostia, ma inerveaza prostia, dar cel mai mult ma mult ma irita fatarnicia. Nu suport oamenii duplicitari, care sunt intr-un fel, dar tare mai doresc sa para altfel. Nu-mi place tetru in viata, urasc mastile. Eu am un simt deosebit (care adesea nu mi l-as dori ) si ii simt din prima si imagineti-va ce trece prin mintea mea cand discut cu astfel de "personalitati".


Inteleg eu ca poate nu aceasta e cea mai mare problema a omenirii, dar imaginati-va cum ar fi lumea fara politiceni duplicitari, fara vanzatori fatarnici care ne incurajeaza sa cumparam nu stiu ce idiotenie, fara "prieteni" care rad cand plangem si plang cand radem... Nu ar fi mai buna lumea???


6.If happiness was the national currency, what kind of work would make you rich?


Eu consider ca bani poate sa-ti aduca numai ceva ce practici cu placere. Desi planific in viata un alt domeniu care sa-mi aduca bani si sa ma faca sa ma simt fericita, daca vorbim despre o ocupatie aceasta ar fi psihologia. De mica imi place si zic eu am o intuitie buna. Imi place sa-i inteleg pe oameni, asa cum sunt si nu cum doresc sa para dupa cum mentionam mai sus, sa le anticipez reactiile si miscarile, sa stiu la ce sa ma astept si de ce nu sa-i ajut si pe altii. 


Cred ca mi-ar fi interesant sa fiu un trainer- psiholog, poate sa-i invat pe oameni sa se cunoasca pe ei si pe cei din jur, poate sa-i ajut sa devina oameni de succes....

Un comentariu:

  1. Ella, fericirea interioara valoreaza mai mult decat orice safe cu bani. O spun din toata inima. Si ma bucur ca si tu simti la fel:)

    RăspundețiȘtergere