marți, 15 noiembrie 2011

Dorinte Virtuale

As vrea sa am o tasta de


"Delete" ca sa sterg toate greselile "gramaticale" pe care mi le mai amestec prin viata


"F1" sa pot cere ajutor rapid cand nustiu ce si cum sa fac


"CTRL + Esc " sa-mi deschid rapid meniu si sa ma "gasesc" usor


"ALT + F4" sa inchid pagina nedorita din ziua de ieri


"SHIFT Delete" sa inlatur definit elementele "nedorite"


"CTRL + C" ca sa copii tot ce am mai facut si am zis ca sa nu le explic la fiecare in parte cum si de ce


"Print Screen" ca sa memorez tot ce nu incape in memoria mea adesea uituca


"Escape" pentru a scapa rapid de alea ce ma inerveaza


"Lock" pentru ca altii sa nu poata sa intre fara permisiune in viata si sufletul meu


"Smile" de alea care le inteleg toti de odata fara explicatii sau intrebari "Tu ce plangi?" (nu...apa curge)




Vreau...vreau...vreau... 


ps: e doar o reflectie...nu sunt fan a lumii virtuale ;)

6 comentarii:

  1. Foarte ingenios si original <3 Imi doresc si eu o astfel de tastatura.:p

    RăspundețiȘtergere
  2. '+' si '-', pentru a te apropia sau indeparta de cineva mai usor decat iti permite pe moment sufletul.

    'Home', pentru a te regasi pe tine cand ai nevoie sau pentru a o lua de la zero.

    'Tab, Enter, Sagetile, Mouseul', pentru a te deplasa mai repede decat cu masina si a ajunge in celalat colt al orasului in 6.2 secunde:)

    Hug:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-ar trebui un buton de ignore :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos . Chiar imi place ...
    As vrea si butonul TAB - sa pot trece mai usor peste orice necaz :d

    RăspundețiȘtergere
  5. "Tu ce plangi?" (nu...apa curge)....originala postare...place :)

    RăspundețiȘtergere