vineri, 17 iunie 2011

Ani de Liceu

De dimineata vorbeam cu cineva care e absolvent anul asta si imi spunea ca-i va fi dor de scoala (never nu credeam ca voi auzi asta din gura lui :d,luand in consideratie ca ultimul an a cam evitat coridoarele scolii :)), dar cred ca oricat de aiurea e la scoala,oricat de grele ar fi temele si oricat de tare ne satura profesorii la scoala e bine,pentru ca acolo e terenul nostru,acolo ne manifestam si cunoastem viata,ne descoperim pe noi insine... Scoala e un fel de simulare a vietii de matur :)


Piesa care urmeaza e cea mai reprezentativa pentru tot ce inseamna scoala :d.Nu mii dor de scoala nici intr-un caz,dar piesa asta e pentru toti absolventii care poate inca mai vreau la scoala :d 



6 comentarii:

  1. desi n-am terminat inca liceul, de pe acum pot spune cit de mult ii voi duce lipsa. poate pentru ca deja am realizat cit e de usoara toata perioada asta comparativ cu ce urmeaza. =)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt si eu absolventa si deja imi e dor de scoala :((

    RăspundețiȘtergere
  3. @dreamyquirks: si eu mai am un anisor si sper ca voi profita de el la maxim,pentru ca mai apoi sa nu regret nimic
    @Domnika: sper sa ai un viitor frumos inainte si realizeaza la universitate tot ce nu ai reusit in scoala ca dupa urmeaza o perioada si mai grea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Profitati din plin de anii acestia. Vor fi unii dintre cei mai frumosi ani din viata voastra. O sa va fie incredibil de dor de acesti ani.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Scoala e un fel de simulare a vietii de matur :) " - bine spus !!! ...nici mie nu-mi este dor de scoala..dar cred ca voi spune si eu la fel dupa absolvire...:)

    RăspundețiȘtergere