marți, 21 iunie 2011

short break



Citeam pe mai multe bloguri ca autorii si-au facut mini vacante si au evadat din oras... Vorbeam zilele astea cu Maria si discutam despre dependenta nostra de telefon & internet uffff. Si ce mi-o trecut prin cap...sa fac o mica pauza. La inceput am luat-o ca o gluma,insa m-am hotarat sa incerc. Eu stiu ca asta va fi benefic pentru mine,deoarece creativitatea,optimismul si starea de bine din suflet creste, fiindca nu te mai agaseaza nimeni si nimic; nu mai stii de problemele altora; traiesti doar tu cu tine... funny nu?... Sincer cam imi e starniu cum voi rezista mrrr dar o incercam si pe asta :)).O parte dificila e ca nu voi putea scrie pe blog,dar promit ca orice idee stralucita o pastrez...


Postari vom aparea pe tot parcursul absentei mele, pentru ca zilele astea am avut grija de voi, cititorii mei fideli si am scris cateva postari de alea "planificate"...sincer m-o vizitat "muza" ))). Promit ca vor fi destul de interesante; am scris despre tinerete,lectura,glamour...


O lectura cat mai placuta voua, o vacanta frumoasa mie... si ne revedem in curand!!! 
                                                                                                                           
                                                                                                                                            Pa pa

6 comentarii:

  1. vacanţă, vacanţă... trebuie vacanţă!!!
    Ai să vezi că revigorată ai să te întorci după această pauză!!!
    Dacă o să funcţioneze "trucul", să te destăinui şi nouă, poate ne luăm şi noi , ceilalţi o mini-vacanţă!!!
    P.S. : Zile frumoase îţi urez!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt foarte dependenta de internet si telefon.Ne-ar trebuit o scurta evadare din lumea virtuala(cel putin mie).Vacanta placuta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Distreaza-te de minune !!!

    RăspundețiȘtergere