vineri, 10 iunie 2011

despre tradare

Mhh stiu ca in ultimul timp temele abordate in postarile mele sunt destul de sumbre,dar asta e viata si avem de toate in ea...Azi deci imi expun umilele ganduri privitor la tradare...

Nu va voi spune ce inseamna tradarea dupa dex,fiindca nu e un post informativ...Va voi spune cum eu percep tradarea...Deci pentru mine tradarea inseamna: cand scuipi in sufletului unui om care ai pretins candva ca ai tinut, cand iti intorci spatele si te faci ca nu-ti mai pasa de viata lui, cand in fata ii zambesti si iesti lingusator,pufos,dar pe la spate ii infigi cutitul.Tot tradare e cand omul te sustine,dar el cand are nevoie de ajutor te intorci frumos si iti vezi de treaba (sa nu-ti strici,Doamne fereste, imaginea proprie)...Sincer eu sunt de parere ca daca omul nu iti place,nu iti pasa sau nu iti cade foarte bine la inima (sau alte organe) nu te baga in viata omului...mai bine sa fii singur si sa fii constient de aceasta decat sa ai  100 de oameni si cand ai nevoie tot singur vei fi,macar deceptia si frustrarea o evitam.

Tradarea e mereu precedata de iubire,afectiune,prietenie...Nimeni nu ne poate trada atat timp cat nu are acces la sufletul nostru.Tradarea e durere,durerea e cauzata de ranire,ranile sunt produse doar de contact,de apropiere...Si e cu atat mai dureroase,deoarece ne tradeaza propriu orgoliu: cum am fost asa orb,ca nu am vazut ca am un tradator alaturea,de ce m-am atasat atat de mult de cine nu merita ufff si lista continua.

Sincer in viata am avut parte de multisoare tradari:mai mari si mai mici.Invat treptat ca in oameni e anevoios sa crezi cu desavarsire,ca fiecare se iubeste pe el mai presus decat pe cel de alaturea (si e o normalitate),ca exista prietenii pana unde exista interese comune,ca mai devreme sau mai tarziu un om pe care il iubesti te tradeaza (ca otrava,depinde cantitatea: daca e un pic-poti satreci,daca e in cantitate mai mare-e de durata sau mortala).
Hey oameni,dar viata e frumoasa,nu va intristati,mai sunt si oameni "relativ" cumsecade,care chiar daca se vor retrage din viata ta o vor face fara prea mult tam-tam...Deci capul sus si codita morcov...

ps: dar fi-ti vigilenti in privinta anturajului vostru...si cum zice o prietena: "Tine-ti prietenii aproape, dar tine-ti dusmanii si mai aproape." laughing (defapt fraza initial apartine lui Sun Tzu,dar noi am preluat-o cu succes,sper sa nu se supere)

pss: postul actual nu se refera la nimeni in particular,e doar o meditatie si luati-o ca atare winking

  

Un comentariu:

  1. faza cu alte organe ma facut sa zimbesc... :D ...un articol chiar actual...mia placut "Nimeni nu ne poate trada atat timp cat nu are acces la sufletul nostru."....dar de unde noi putem sti ca intr-o buna zi o anumita persoana ne va trada.?...iar daca nui deschizi sufletuul nu-i poti deveni un adevarat prieten.. deci e cam incurcata treaba cu tradarea asta ...

    RăspundețiȘtergere