luni, 27 iunie 2011

Forever Young ღ♥•º°”˜¨ ¨˜”°º•♥ღ

   

Ce inseamna sa fii tanar?...
* sa spui ce gandesti fara sa-ti piese (ca vei fi concediat,de exemplu :d)
* sa te distrezi pana la culmele distractiei,doar iesti tanar
* sa traiesti fara limite
* sa iubeste cu pasiune
* sa ai toate oportunitatile de partea ta
* sa te bucuri de viata
* sa fii frumoasa
* sa fii receptiv la tot cei nou
* sa ai o gasca mega mare pe care s-o care peste tot unde ai merge
* sa-ti suni prietenile la fiecare 10 min pentru ale spune ce ti-a spus El,fara sa te gandesti ca te vor invidea (mhh peste 10 ani nu o vei face,la sigur)
* sa te scoli de dimineata cu zambetul pe buze
* sa poti chiuli de unde vrei tu
* sa fii creativ
* sa nu te temi sa incerci nimic (pe urma te gandesti daca nu cumva iti va afecta sanatatea,copilul sau nustiu ce inca)
* sa nu ai griji
* sa nu ai complexe
* sa crezi ca maine va disparea tot ce te deranjeaza azi
* sa te certi de moarte,sa te paruiesti,sa strigi,sa lupti pentru orice idee oricat de bizara ar fi ea
* sa ai curajul sa fii deferit de cei din jur
* sa visezi
* sa crezi in dragoste la prima vedere
* sa fii dependent de Facebook,twitter si alte nimernici (uff iaca aici lista e lunga)
* sa crezi ca iesti cel mai bun
* sa poti sa visezi cum va fi viata ta peste 30 de ani
* sa crezi ca poti schimba lumea
* sa fii cum vrei sa fii
....
    
            

Mhh lista poate continua la nesfarsit pentru ca suntem tineri si suntem creativi si avem o multime de avantaje oferite de tineretia noastra.Titlu cred ca e sugestiv. I wanna be young forever.Multi spun ca tanar poti fi mereu atat timp cat spiritul tii tanar...mrr deacord si nu prea: cat de tanar poti fi in baston si cu durere in spate,cu riduri... Unii spun ca poti fi tanar si la 20 si la 40 si la 60...Tineretia presupune libertate, distractie, dezinhibitie...oricat de tanar ai fi nu-ti vei putea permite la 40 sa stai la un party pana dimineata,pentru ca te vor astepta copii sau sa iesi la o intalnire fara al cunoaste pe tip,doar pentru ca capul tii plin de dragoste, fiindca apare precautia... Nu te vei mai putea bucura de orice fleac oferit chipurile din dragoste si nici sa-ti faci planuri pentru ce vei face peste 30 de ani.

      

Eu vreau sa fiu tanara pentru todeauna.Asa cum acum. Sa fie ziua frumoasa si noaptea lunga...Sa-mi fie capul plin de orice ganduri, sa pot visa, sa cred neconditionat, sa ma pot bucura de baloanele sparte pe care le fac prietenii mei, sa nu am griji, sa nu am prea multe obligatii, sa o am pe mama si pe tata care imi vor putea orice problema mai dificila...Si mai mult ca toate vreau sa am toata viata 18 ani...

     

Piesa cred ca se potriveste de minune si nu refer doar la titlu...Si va doresc tuturor care citesc aceasta postare sa se bucure de tineretia lor,fiindca  o alta nu va mai fi never,never,never

                     
                                 Voua de ce va place sa fiti tineri? Ce inseamna pentru voi sa fii tanar?

4 comentarii:

  1. haha,asta e piesa cu care te-am zapacit la una din lectiile de informatica ultimile saptamini de scoala,cind L. era la mare :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am ascultat piesa des in ultimul timp. si nu mai zic de cit de mult cred ca trebuie sa ne savuram tineretea. =)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ C.G.: hey doar am promis ca voi face ceva legat de piesa asta care oricum am inceput sa o ador...
    ps: mrr mi-ai adus aminte de ultimele lectii... pfff nostalgica

    @dreamyquirks: corect anume sa o savuram! :d

    RăspundețiȘtergere
  4. piesa se potriveste de minune cu ceea ce ai scris...si eu vreau sa fii tinara mereu....si chiar daca stiu ca voi imbatrini tot o sa fiu o adolescenta dornica de ceva nou,in suflet :)

    RăspundețiȘtergere