joi, 2 iunie 2011

Hotarele vietii intr-o 100 de cuvinte



Plinset. Leagan. Biberon.Primul pas. Cuvinte. Somn.

Jucarii. Cucuie. Lapte.Gradinita. Sora. Frate
Scoala.Note. Carti. Caiete.Caderi. Salturi. Biciclete.
Cori.Angina. Ambulanta.Medic. Tratament. Vacanta.
Absolvent.Curaj.Speranta.Sesiune.Cozi.Vacanta.
Diploma.Bagaje.Drum.Bar.Prieteni.Cintec.Fum
Nunta.Druste.Musafiri.Soacra.Socru.Trandafiri.
Zile.Nopti.Ani.Jubilee.Casa. Cratite. Crimpeie
Vara - dor … Iarna – declin.Datorii. Goneala .Chin
Bebelus .Patuc .Nesomn.Banturi .Scutece. Pompon.
Plictiseala. Munca. Soarta.Hop! Iubire…Hop! Amanta
Stresuri. Vinatai. Dureri.Plinset. Vaiete-Alinari.
Goana. Iures. Vin. Parale.Televizor. Seriale.
Ochelari. Dureri. 
Scleroza.Stres. Acces. Parodantoza.
Nepot. Leagan.
Par. Carunt.Ulcer. Migrena. Insult.
Vila. Dieta. Spanac.Cimitir. Sicriu. Capac.



7 comentarii:

  1. originalul e mai fain :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vrut sa spui ca originalul e mai "original",nu:d. Ia nu te mai lua tu de creativitate mea :p )))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu m-am luat de nimic eu,doar am scris prima impresie,uf cit de complicata esti :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei dap cum ai crezut tu,parca ma stii de azi )))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciudat nu am putut să comenteze în noua dvs. postare, îmi pare rău dar am scrie aici!

    Acestea sunt toate opţiunile şi plăcerile pe care le împărtăşesc cireşe ca punctualitatea.

    Fascinant acea regiune a Chinei, publicată în "photosphera.

    Dacă vă place Jazz de la ceea ce am citit, am recomandăm această viziune

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorry about the problems that occurred with commenting...I'm happy that we have common preferences )))


    The song is great, very nice of you

    hugs and kisses for you

    RăspundețiȘtergere