miercuri, 31 august 2011

Aberatii varatice

Stau...Corpul e undeva pe pat,capul e lasat in jos fiindca e greu...mult prea greu...Mi-i plina mintea de sute de ganduri.Nu stiu la ce ma gandesc: Un nou-vechi Inceput un vechi-nou final.Totul e asa de obisnuit.Senzatia interioara e aceeasi ca in fiecare an la data de 31 doar ca capul meu e plin de alte ganduri.

                                               

Desi multi spun ca a 12 e ceva nu stiu ce si nu stiu cum...sincer va spun: azi nu simt nimic,doar rational inteleg ca totul va fi altfel,va fi nou.

A trecut vara si azi ii zic "la revedere" chiar o vreau din nou,dar nu va mai fi la fel pentru ca eu voi fi alta si totul va fi altfel.Timpul a trecut mult mai repede (asta cred ca toti o resimt,mai ales vara :D ),dar totusi m-am simtit bine.

Maine e ultimul Prim Sunet...Poate sa zica toti ce n-or zice dar intr-un fel exista un fel de nostalgie,nu neaparat de scoala cat de varsta, atitudine, de viata mea de acum...Stiu ca de maine se incepe un fel de agitatie ascunsa: fiecare se gandeste ce se va alege cu viata lui...Nu stiu pentru voi,dar teoretic pentru mine e destul de sinistru faptul ca iti alegi soarta pentru tot restul vietii...mrrr dar pana atunci mai este ))))

                                              

Nu mii dor de scoala,sincer...cred ca pentru prima data,poate de aia ca inteleg ca e pentru ultima data cand voi fi elev sau nu mai stiu ce bazaconii trec pe la mine prin creer.

Calendarul meu arata data de 31...e seara...Am o agitatie in minte,dar corpul meu nu vrea sa faca nimic...

Va doresc un 1 septembrie de nota 10+ indiferent daca va duceti maine la scoala sau numai daca aceasta data inseamna prima zi de toamna...Sa aveti un inceput productiv,sa atingeti toate aspiratiile....si inca ceva: traiti,traiti,traiti clipa indiferent de data din calendar...

                                         

4 comentarii:

  1. Si eu iti doresc un 1 semptembrie de nota 10+.
    Si cred ca ai dreptate!Voi trai fiecare clipa din plin!
    Succes si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...a 12-a...straniu..:)si tie mult mult mult succes...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Mă recunosc în trăirile tale sufleteşti)) Aveam şi eu aceeasi senzatie. Întradevar, ma copleşea o senzaţie ciudata pe măsura ce ma apropiam de momentul când a trebuit să fac o alegere care imi va conditiona întreaga existenţă)) Dar a trecut şi asta...Bafta! Să faci alegerea corecta!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Danyela: Multumesc!

    @shockchat: chiar parca exista ceva diferit (un picut mititel :d)

    @cucuruzanastasia: Multumesc! Chiar sper sa fie corecta ;)

    RăspundețiȘtergere