luni, 1 august 2011

                          
    Azi e ziua celei care m-a adus pe lume (intr-un fel e si ziua mea ca daca azi nu era ziua ei am nu mai eram nici eu :D:D:D),m-a crescut,educat,mi-a fost alaturea oricand am avut eu nevoie.Azi e ziua mamei mele!!! La Multi Ani!!! An dupa an devii tot mai frumoasa, inteleapta, draguta,amuzanta, iubitoare, tot mai aproape de mine...Mama mea e cea mai fantastica mama din lume pentru ce e a mea,pentru ca eu sunt ca ea,pentru este langa mine neconditionat si dezinteresat 24/24,ca e unicul om care ma vede perfect, nu ma invideaza, ma crede, ma consoliaza, ma sfatuie sincer, ma iarta, ma ajuta, ma sustine, ma invata, ma face sa zambesc...ca ma scoala in fiecare dimineata))), pentru ca e unica...
    La Multi Ani mami,sincer multi ani, fiindca vreau ca sa fie toata viata alaturi de mine.Sanatate, dragoste, fericire maxima, implinire...La Multi Ani!!!!!!!

3 comentarii: