marți, 23 august 2011

Nu toate trebuie sa fie asa cum vrei tu!

Azi cred ca sunt mai putin meditativa ca ieri...Pur si simplu e mai devreme cred si nici ceai nu am ))))))...Si mii cald...Mirosul de vanilie azi l-am schimbat pe unul mai citric,deoarece azi mi-am cumparat o noua crema si nu am rezistat tentatiei de a o incerca ))))...Imi fac o masca pentru unghii si ma joc intr-un bol cu apa.Vreau mult sa ma joc...


Nu intentionam astazi sa scriu ceva,fiindca nu m-a vizitat muza azi noapte insa am avut un mic "incident"...

De multe ori ne uitam prin filme si vedem diferite cazuri cand oamenii gresesc adresa ori numarul de telefon si viata lor se schimba complect...Mrrr la mine nu a fost asa,dar faza mi-a placut :D.Mi-a venit un mesaj de pe OrangeText,cineva facea "filosofie" si a gresit numarul :d "Nu toate trebuie sa fie asa cum vrei tu"... Mhh poate sa  venit ieri sau maine mesajul asta nu insemna nimic,dar azi da...M-a prins intr-un moment in care credeam un pic altfel...Nu zic ca mi-a schimbat viata,felul de a gandi sau nu mai stiu eu ce,dar m-a facut sa ma gandesc 1 min la ceea ce si cum cred...

De multe ori ne facem planuri si credeam ca neaparat se vor intampla sau daca ceva merge prost imediat ne punem intrebarea "De ce s-a intamplat asta cu mine? Chiar nu merit?".Nu e vorba de merit sau de altceva,dar de ce nu putem admite ca noi nu suntem mai importanti decat celelalte 6 miliarde de oameni de pe Terra si cateodata lucrurile mai pot merge prost...Cum ne-am mai bucura noi de ceva daca nu am stii cei esecul,nu?


Sincer,recunosc cu mana pe inima ))) ca sunt o mare egoista (maschez cateodata asta destul de bine  :p)...ma ajuta sincer asta.Nu am fost mereu asa,doar din momentul cand am inteles ca nu toata lumea iti vrea binele...Au fost perioade cand asta m-a ajutat si acum de multe ori ma ajuta sa ma protejez...
Bun,revenim la fraza mea cazuta din cer )))...De ce o vad azi corecta (maine pot sa nu mai cred asa,credeti-ma)...Daca toate ar fi cum vrem noi,pur si simplu nu am mai ravni la nimic si viata noastra ar fi super monotona...Dar asa in fiecare dimineata ne sculam si ne gandim cum sa mai pacalim soarta sau sa o ajutam ca sa ne iasa asa cum vrem noi,da cate ori ne apuca somnul creand diferite comploturi in mintea noastra obosita,de cate ori plangem fara motiv fiindca ceva nu e asa cum vrem noi si apoi ne bucuram ca niste copii de cum se intampla ceva ce am ravnit,cate convorbiri nelimitate le avem cu prietenii despre viitoarele planuri,cate vise,planuri iluzii....doar sa fie asa cum noi vrem...BAH!!! si surprinzator lucrurile bune se petrec adesea fara macar noi sa visam la ele...uneori nici nu stim ce inseamna "binele" ala mult ravnit doar il vrem!

Poate suntem noi mari si tari,dar sa nu ne jucam cu Maria ei Soarta si  sa nu ne credem "invicibili",sa acceptam de multe ori micele bucurii si sa fim fericitii...

"Nu toate trebuie sa fie asa cum vrei tu"...din simplu motiv ca nici tu nu stii ce vrei adesea...



Mii cald infernal...m-am mutat la balcon si scriu.Aici e mai bine...Azi nu ma mai gandesc )))Am chef de o discutie,fiindca azi cam am tacut,dar daca ma gandesc bine nu am ce spune...Cred ca ma mananca doar limba :P (fetelor adesea se intampla)...Ah! pacat doar ca vecinii mei devin insorpotabili.dar ce sa le fac "nu toate sunt cum vrem noi" ))))

Ce faceti voi la moment? Ce ati dori sa fie asa cum vreti voi???

7 comentarii:

  1. Eu aș vrea ca totul să fie așa cum vreau :D Paradoxal nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu asa vrea multe, dar din pacate nu se poate:D:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, si eu as vrea multe.
    Unul dintre lucrurile pe care il vreau este o afiliere intre blog`ul meu [http://petale-de-trandafir.blogspot.com/] si blog`ul tau:o3 Daca vrei si tu, bineinteles:) Astept raspunsul pe al meu:)Hugs>:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant articol,chiar mi-a captivat atenția de a-l citi.La general vorbind mi-a plăcut blogul tău,bravo,mult succes!;)

    RăspundețiȘtergere
  5. cf?...pai simplu - traiesc..:)..sunt multe lucruri care as vrea sa fie asa cum vreau eu , dar realizes ca dupa o vreme m-as plictisi ingrozitor si as incerca sa fac ceea ce posibil cindva nu vroiam sa fac...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @misterioz: Merci mult pentru apreceere )))

    RăspundețiȘtergere