marți, 23 august 2011

In your eyes...



   Stau jos...intinsa pe podea si imi mangai parul...Sorb incet din ceasca de ceai,pentru prima data o gasesc enorma.Imi vad chipul in ea...E tulbur.Mi-e putin frig,dar de abia acum mi-am dat seama ca sesizez ceva...M-a distras ceva...sunetul de la calculator.Pana nu demult se auzea o melodie lenta,s-a repetat de zeci de ori,acum imi dau seama ca play list-ul meu o contine doar pe ea...Lore mi-a dat piesa de mai sus.Nu am auzit-o demult.Mi-a provocat mai multe amintiri...
   In camera e intuneric,pentru ca la ora aceasta lumina e inervanta,cel putin pentru mine...Imi place sa gandesc si sa-mi imaginez ceia ce gandesc si doar semi intunericul imi permite.Simt miros de ceva placut,seamana cu un miros subtil de vanilie..poate pudra mea de corp si-a amplificat,poate doar e o senzatie efemera din capul meu...Am ceva mesaje pe telefon si ma streseaza sa raspund,sper nimeni sa nu se supere...Imi pieptan incet parul si ma joc cu o fundita de la rochie...Ochii nu mi se inchid si nici oboseala in corp nu am si nici emotii...nu stiu nu am chef sa dorm,vreau doar sa stau cu ochii in pod :d
   Mi s-a finisat ceaiul...Eu tot pe jos stau...aici am mai mult loc sau nu stiu de ce am ramas aici...Vreau sa ma mai gandesc...in liniste...Noaptea e a mea...Imi place lumina difuza care cade de afara...Si muzica e buna...

6 comentarii:

  1. Sa nu fost tu Michelle a mea si eu sa nu fi fost Lore precis ziceam ca fata care scrie asta e indragostita :D sau...cine stie :P Sincer imi place mult! Am citit si am patruns in lumea ta! Noapte buna <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful and intense movie you've entered, began to bewitch all those eyes!

    Yes, very interesting trip, short but intense, sin is almost finished.

    Hello dear

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm sa nu fost eu Michelle ziceam ca nu ma cunoasteti...dar daca sunt totusi Michelle cred ca v-ati inselat un picut...doar un picut :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Colorful_Balloons: Merci...putina vanilie si pentru tine )))))

    @Ivo Serentha: hello dear...i also want such a trip

    RăspundețiȘtergere